نسخه چاپی

بمبی كه استقلال در سازمان لیگ تركاند!

دیروز در سازمان لیگ استقلال برخلاف نقل و انتقالات در قرعه كشی بمب تركاند؛ طبق قرعه كشی انجام شده استقلال در 9 هفته ابتدایی تنها یك بار بیرون از خانه بازی می كنند!

مشرق:مراسم قرعه کشی دوازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور دیروز در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد.

در قرعه کشی دیروز اتفاق جالب و نادری افتاد؛ آبی پوشان پایتخت در 9 هفته ابتدایی تنها یک بار بیرون از خانه بازی می کنند! اتفاقی که می تواند برای استقلال که در بازار نقل و انتقالات به قول فتح الله زاده بمب نترکانده و کمتر از حریف سنتی خود فعال بوده ترکاندن یک بمب محسوب شود.

استقلال در 9 هفته ابتدایی تنها در هفته چهارم به خانه مس کرمان می رود و در 8 بازی دیگر در ورزشگاه آزادی به ترتیب به مصاف تیمهای آلومینیوم هرمزگان، سایپای البرز، ذوب آهن اصفهان، ملوان بندر انزلی، پرسپولیس تهران، پیکان تهران، راه آهن شهرری و فجر سپاسی شیراز خواهد رفت.

این بهترین فرصت برای قلعه نویی و استقلال است که شکل تیمی خود را پیدا کنند و با چند بازی خوب به اصطلاح روی ریل بیفتند.

نکته دیگر محرومیت تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تا بازی دربی است. طبق رای کمیته استیناف درباره بازی پرسپولیس و داماش در فصل قبل رای کسر دو امتیاز از پرسپولیس تبدیل به محرومیت تماشاگران این تیم از دو بازی اول خانگی فصل دوازدهم شد که با نگاهی به برنامه بازیهای این تیم مشخص میشه که تماشاگران پرسپولیس باید برای دیدن بازیهای تیمشون در ورزشگاه آزادی تا بازی دربی صبر کنند.

مسابقات نیم فصل نخست فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از روز 29 تیرماه جاری آغاز شده و تا 18 آذرماه 1391 ادامه خواهد داشت. در این بین تیم های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

۱۳۹۱/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...