نسخه چاپی

رویانیان در تركیه با چه كسانی دیدار كرد؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز گذشته (یكشنبه) برای لغو قرارداد مصطفی دنیزلی به تركیه سفر كرده بود، اما در این كشور با چند گزینه برای سپردن سرمربیگری این تیم مذاكره كرده است.

به گزارش ایرنا، پس از آنكه عدم تمایل دنیزلی به ادامه همكاری با سرخپوشان مسجل شد، محمد رویانیان خیلی زود واردعمل شد تا كار نیمه تمامش برای ساختن 'پرسپولیس رویایی' را با انتخاب یك سرمربی بزرگ و موفق به پایان برساند.

برونو متسو نخستین گزینه پرسپولیس بود كه هفته گذشته به تهران آمدوعلاوه برمذاكره با مسئولان باشگاه پرسپولیس از مجموعه ورزشی درفشی فر هم بازدید كرد و به نظر می رسید مربی جدید پرسپولیس خواهد بود.

پرسپولیسی ها برای ثبت قرارداد با متسو نیاز به لغو قرارداد دنیزلی داشتند، بنابراین، مربی فرانسوی از ایران خارج شد تا پس از قطعی شدن فسخ قرارداد مربی ترك به توافق نهایی برسد.

علاوه برمتسو، مانوئل خوزه پرتغالی وگابریل كالدرون آرژانتینی دیگر گزینه های باشگاه پرسپولیس برای هدایت این تیم بودند و شب گذشته نام ژرارد هولیه مربی فرانسوی اسبق لیورپول هم به عنوان نفر چهارم این فهرست معرفی شد.

البته با توجه به بیماری هولیه كه باعث شد سال گذشته از مربیگری آستون ویلا كنار برود و همین طور قرارداد با شركت ردبول برای مدیریت فنی تیم های فوتبال این شركت، بعید به نظر می رسد كه این مربی فرانسوی امكانی برای حضور بر روی نیمكت سرخپوشان داشته باشد.

روز گذشته رویانیان برای كتبی كردن لغو قرارداد دنیزلی به تركیه سفر كرده بود اما خبرهایی از مذاكره او با چهار یا پنج مربی خارجی در استانبول رسیده است.مربیانی كه نام آنها مشخص نیست.

رویانیان روزشنبه وعده داده بود كه تا روز دوشنبه مربی جدید پرسپولیس معرفی می شود، موعدی كه امروزبه پایان می رسد و حالا همه منتظر شندیدن نام كسی هستند كه قرار است این تیم پرستاره را هدایت كند.

حضور ستاره های فوتبال ایران در پرسپولیس توقعات را از این تیم برای رسیدن به قهرمانی بالا برده است، اما در فاصله 25 روز مانده تا آغاز دوازدهمین دوره لیگ برتر، هنوز تكلیف سرمربی سرخپوشان مشخص نشده است واگر رویانیان بیش از این فرصت را از دست بدهد ممكن است تمام زحماتش برای تحقق 'پرسپولیس رویایی' به باد رود.

۱۳۹۱/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...