نسخه چاپی

انصراف سه باشگاه لیگ برتری از خرید یك ستاره!

مدیران سه باشگاه لیگ برتری كه در تلاش بودند با آقای«ر» قرارداد امضا كنند در نهایت با مخالفت ستاد رسیدگی به تخلفات اخلاق حرفه‌ای برای عقد قرارداد با بازیكن مورد نظر مواجه شده‌اند و به همین دلیل بدون اینكه به بازیكن حرفی درباره منشوری بودنش بزنند، مذاكرات با او را به پایان رسا‌نده‌اند.

به گزارش رجا، بازيكن سابق تيم مطرح پايتخت به خاطر رفتارهاي جنجالي خود در طول سال‌هاي گذشته در فهرست منشوري‌هاي فوتبال ايران قرار گرفت تا جايي كه در دو هفته گذشته سه باشگاه كه مذاكراتي براي عقد قرارداد با اين بازيكن انجام داده بودند در نهايت به اين فوتباليست جنجالي اعلام كردند كه نمي‌توانند با او قرارداد ببندند.

به همين دليل بازيكن مشهور از دوستان و آشنايان خبرنگار خود خواسته تا درباره اينكه او منشوري است يا نه از سازمان ليگ برتر تحقيقاتي انجام بدهند. ستاد رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي فوتبال در حالي فهرست 101 نفره منشوري‌هاي فوتبال ايران را در اختيار هيات‌هاي فوتبال استان‌ها و باشگاه‌ها قرار داده كه اين فهرست روز گذشته در رسانه‌ها لو رفت. نكته جالب توجه درباره اين فهرست اين است كه نام بعضي‌از بازيكنان كه سازمان ليگ برتر اجازه عقد قرارداد با آنها را به باشگاه‌هاي ليگ برتري نداده است در اين فهرست ديده نمي‌شود.
يكي از اين بازيكنان كه در سال‌هاي گذشته اخبار زيادي در رابطه با منشوري شدنش در محافل ورزشي منتشر شده بود گويا امسال واقعا در ليست سياه رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي قرار گرفته است. شنيده مي‌شود آقاي «ر» در طول دو سه هفته اخير مذاكراتي با يك باشگاه تهراني و دو تيم شهرستاني براي عقد قرارداد همكاري انجام داده بود كه در نهايت به صورت كاملا ناگهاني امضاي قرارداد منتفي شده است.

ستاد رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي قبل از اينكه فصل نقل و انتقالات شروع شود در نامه‌اي به باشگاه‌هاي ليگ برتري رسما اعلام كرد قبل از اينكه با هر بازيكن يا مربي قراردادي امضا شود، درباره آنها از سازمان ليگ برتر استعلام گرفته شود تا مبادا بازيكني كه به خاطر تخلفات اخلاقي منشوري شده است با يك باشگاه قرارداد امضا كند.

به اين ترتيب مديران سه باشگاه ليگ برتري كه در تلاش بودند با آقاي«ر» قرارداد امضا كنند در نهايت با مخالفت ستاد رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي براي عقد قرارداد با بازيكن مورد نظر مواجه شده‌اند و به همين دليل بدون اينكه به بازيكن حرفي درباره منشوري بودنش بزنند، مذاكرات با او را به پايان رسا‌نده‌اند.

سريال اين اتفاقات در طول چند هفته گذشته آقاي«ر» را به اين فكر انداخته كه حتما كاسه‌اي زير نيم كاسه است كه تمام باشگاه‌هايي كه براي عقد قرارداد با او پيشنهادهاي خوبي ارائه داده بودند، در نهايت از ادامه مذاكره جا زده‌اند. از اين رو بازيكن معروف مورد نظر اخيرا از دوستان و نزديكان خود درخواست كرده تا با تماس با سازمان ليگ برتر و ستاد رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي درباره منشوري بودنش استعلام بگيرند.

مديربرنامه‌هاي اين بازيكن مشهور نيز قرار است در هفته جاري با حضور در سازمان ليگ برتر به دفتر عليرضا عليپور دبير ستاد رسيدگي به تخلفات اخلاق حرفه‌اي برود تا درباره اتفاقات مشكوك چند هفته گذشته رسما از همه كاره منشور اخلاقي در فوتبال ايران استعلام بگيرد.

گفتني است آقاي «ر» در طول چند سال گذشته بارها و بارها با رفتارهايش در فوتبال ايران و زندگي شخصي خود جنجال به پا كرده و چند بار هم از سوي كميته انضباطي با محروميت مواجه شده است.

۱۳۹۱/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...