نسخه چاپی

بروجردی: دستور سخنران مراسم برای ضرب و شتم یك جانباز بدتر از بد است

رئیس كمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به اینكه احترام به ایثارگران دفاع مقدس بر همه ملت واجب است، اینكه یك جانباز دفاع مقدس در همایش اصلاح‌طلبان مورد ضرب و شتم قرارگرفته به‌یقین بدترین اقدام ممكن است و اینكه سخنران چنین دستوری داده واقعاً بدتر از بد است.

به گزارش نما به نقل از راه دانا علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، درباره ضرب و شتم یک جانباز دفاع مقدس در همایشی در کرمان، اظهار کرد: اینکه یک جانباز دفاع مقدس در همایش اصلاح‌طلبان مورد ضرب شتم قرارگرفته به‌یقین بدترین اقدام ممکن نسبت به یک ایثارگر دوران دفاع مقدس که احترام همه آنها بر همه ملت واجب است صورت گرفته و اینکه سخنران چنین دستوری داده واقعاً بدتر از بد است.

وی افزود: حق این جانباز است که نسبت به این بی‌حرمتی و ضرب و شتم شکایت کند و وظیفه قوه قضاییه است که بررسی دقیق کند و اقدامات لازم را در چارچوب موازین قانونی در جهت دفاع از حق یک جانباز انجام دهد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره سکوت اکثر رسانه‌ها در این حادثه تصریح کرد: علت این مسئله عدم اطلاع‌رسانی لازم بوده چراکه نسبت به چنین مسائلی تعداد قابل‌توجهی از رسانه‌ها از آستانه‌بالای حساسیت برخوردارند و موضع می‌گیرند و اطلاع‌رسانی می‌کنند که سبب پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: احتمالاً علت این بوده و الا یک جانباز دوران دفاع مقدس به‌یقین از ارزش بسیار بالایی در جامعه برخوردار است و حق این است که در جهت حمایت از او و برخورد با متخلفان اقدامات لازم صورت بگیرد.

بروجردی بیان کرد: من معتقدم که اقدام به هنگام در چارچوب موازین قانونی مهم‌ترین مسئله است. در مورد حادثه شیراز نیز اگر رئیس دانشگاه شیراز زمانی که نامه مصوبه شورای تأمین استان را دریافت کرده دستور به لغو این برنامه داده بود و به قانون عمل می‌کرد ما شاهد چنین رویدادی نبودیم.

وی ابراز کرد: وزارت کشور نیز به دلیل وظیفه سنگینی که بر عهده دارد که حفظ امنیت کشور است حتماً باید تلاش کند که همه ارگان‌های ذیربط و آحاد جامعه در چارچوب قانون عمل کنند و برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی این مسئله را نیز پیگیری کنند.

به گزارش دانا پنج‌شنبه گذشته در همایشی در کرمان امیر حیدری یکی از جانبازان دفاع مقدس که در رابطه با فتنه و فتنه‌گران سؤالی را مطرح کرد مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

۱۳۹۳/۱۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...