نسخه چاپی

نماینده مردم تهران در گفتگو با نما:

اصولگرایان باید از اختلافات شخصی گروهی عبور كنند

عکس خبري -اصولگرايان بايد از اختلافات شخصي گروهي عبور کنند

حسین نجابت گفت: خوشبختانه نشانه هایی از این دست اخبار وجود دارد كه اگر به واقعیت برسد مجلس آینده با ائتلاف اكثریت اصولگرایی خواهد بود .

حسین نجابت عضو جبهه متحد اصولگرایان در پاسخ به خبرنگار نما در رابطه با الزامات وحدت اصولگرایی اظهار داشت: طبیعی است که اصولگرایان به دنبال این است که مجلس آینده یک مجلس اصولگرای منطقی داشته باشند و من به عنوان یک اصولگرا این را می گویم که تلاش آنها این است که صد درصد اصولگرایان وارد مجلس شوند.
وی افزود: اما واقعیت این است که مجلس آینده حتما با ترکیب اکثریت اصولگرایی شکل خواهد گرفت. یعنی از تمام طیف اصولگرا حضور دارند نه از یک خط در اصولگرایی ؛ اما این اکثریت به این گونه نیست که یک مجلس ترکیب صد درصدی و قاطع از اصولگرایان باشد.
نجابت در ادامه گفتگو خاطر نشان کرد: بنده معتقدم که گرایش غالب طیف اصولگرایان است و هم اکنون علائم مثبتی از ائتلاف آنها به چشم می خورد و اگر این ائتلاف واقع شود ، مجلس دهم از آن اصولگرایان است. زیرا بلوغ سیاسی در کشور ما حال چه نمایندگان و دولتمردان و چه مردم به جایی رسیده است که هر چیز را به جای خود دنبال می کنند.
وی افزود: این که گفته می شود طیف اصولگرایی ممکن است در داخل اصولگرایان از سر طیف تا انتهای آن از یکدیگر گلایه های جدی داشته باشند و یا بالعکس؛ اما باید به این بلوغ سیاسی رسیده باشیم که وقتی با رقیب وارد میدان شده ایم باید آن را کنار بزنیم. من فکر می کنم با توجه به لطمه ای که در انتخابات ریاست جمهوری خوردیم ، باعث شد که ما توجه بیشتری پیدا کنیم که از مطالبات شخصی و محلی و گروهی عبور کنیم تا به مشترکات طیف برسیم . البته باید بگویم خوشبختانه نشانه هایی از این دست اخبار وجود دارد که اگر به واقعیت برسد مجلس آینده با ائتلاف اکثریت اصولگرایی خواهد بود .
نماینده مردم تهران ، ری و شمیرانات در پاسخ به آنکه پیام انتخابات ریاست مجلس خبرگان اظهار کرد : به نظر من جایگاه مجلس خبرگان را نباید با دید قدرت بنگریم و نبایدوارد رقابتهای سیاسی کنیم . آنجا یک مسایل دیگری مطرح است البته عده ای سعی کردند تا از بیرون خطی به داخل این مجلس بدهند اما خبرگان به این خط و مش نه جدی گفتند ؛ این نکته بسیار حایز اهمیت است و برای ما باید عبرت انگیز باشد .به نظر من خبرگان رانباید وارد بازیها و رقابتهای سیاسی نکنیم .

۱۳۹۴/۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...