نسخه چاپی

پاسخ منفی كنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا به ایران

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری می‌گوید كنفدراسیون آسیا با درخواست ایران مبنی بر به تعویق انداختن جام باشگاه‌های آسیا موافقت نكرده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حسن طباطبایی سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری درباره وضعیت اعزام تیم‌های وزنه‌برداری ذوب آهن و نیروی زمینی به جام باشگاه‌های آسیا، بیان کرد: از آنجا که جام باشگاه‌های آسیا حدود پنج شش ماه زودتر از موعد برگزار می‌شود به کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا نامه نوشتیم و درخواست کردیم که مسابقات را به تعویق بیاندازد. حتی قول دادیم با چهار تیم در جام باشگاه‌ها شرکت می‌کنیم اما با درخواست ما موافقت نشد. در حال حاضر نیز مشغول انجام مقدمات کار هستیم، باید از شورای برون مرزی مجوز لازم را بگیریم. همچنین باید از وزنه‌برداران نیز تست گرفته شود تا مشکلی به وجود نیاید. اگر تا زمان مسابقات بتوانیم مقدمات کار را فراهم کنیم تیم‌ها را اعزام خواهیم کرد. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این اعزام انجام گیرد.

طباطبایی در مورد زمان آغاز اردوی بزرگسالان نیز گفت: در هفته‌ جاری اردوی بزرگسالان تشکیل می‌شود و همچنان از کادرفنی قبلی حمایت می‌کنیم. بر اساس جلسه‌ای که قبلا داشتیم قرار بود کادرفنی پس از تعطیلات نوروز برنامه‌های خود را ارائه دهد تا زودتر کار از سر گرفته شود.

وی با اشاره به انتخاب دهنوی به عنوان سرپرست کمیته‌ مربیان، تصریح کرد: برنامه ما این است از قهرمانان، پیشکسوتان و افرادی که می‌توانند به ما کمک کنند دعوت کنیم. کمیته‌ مربیان یکی از اساسی‌ترین کمیته‌ها در فدراسیون محسوب می‌شود. از این رو دهنوی که یکی از بزرگان وزنه‌برداری است در دوره‌ای که من در خدمت وزنه‌برداری هستم به ما کمک می‌کند. همچنین من با افراد دیگری نیز جلساتی داشتم و برنامه‌های آنها را گرفته‌ام و برای کمیته‌هایی که مسئول مستقیم برای رسیدگی به کارها ندارند و جای خالی وجود دارد افرادی را جایگزین می‌کنیم تا کار انجام شود.

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که اطلاعی از برگزاری انتخابات دارد؟ گفت: من هیچ اطلاعی درباره زمان برگزاری انتخابات ندارم.

۱۳۹۴/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...