نسخه چاپی

چرا پرسپولیس و راه‌آهن پزشك تیم ندارند

عضو كمیته‌ پزشكی AFC گفت: سازمان لیگ باید جوابگو باشد كه چرا باشگاه‌های مطرحی همچون پرسپولیس و راه‌آهن پزشك تیم ندارند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، هراتیان اضافه کرد: این مساله را چندین بار به سازمان لیگ به صورت شفاهی تذکر دادیم، اما متاسفانه تا به امروز هیچ اقدامی صورت نگرفته است و این خلاف اساسنامه لیگ است. حتی در بازی روز جمعه که بین تیم پرسپولیس و راه‌آهن برگزار شد، هر دو تیم فاقد پزشک بودند و این بار به صورت کتبی به سازمان لیگ نامه نوشتیم که اگر در خصوص این مساله هیچ اقدامی انجام ندهند این بار فدراسیون فوتبال وارد عمل خواهد شد.

وی گفت: برای فوتبال ما که خود من عضو کمیته‌ پزشکی AFC هستم زشت است که تیم‌های لیگ برتر فاقد پزشک باشند و ما بخواهیم سایر تیم‌ها را مورد ماخذه قرار دهیم. پزشک جزو حداقل استانداردهای لازم در هر تیمی است که تیم‌های لیگ باید توجه ویژه‌ای به این مساله داشته باشند.

عضو کمیته‌ پزشکی AFC تصریح کرد: در حال حاضر که این دو تیم فاقد پزشک هستند، واقعا معلوم نیست که بازیکنان این تیم‌ها از چه مکملی استفاده می‌کنند و یا دارویی مصرف می‌کنند که باعث ایجاد دوپینگ نشود. به طور قطع باید سازمان لیگ هر چه سریع‌تر جوابگوی این مساله باشد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر که تیم پرسپولیس میزبان برگزاری لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا است، اگر در روز چهارشنبه این مساله برطرف نشود و فاقد پزشک باشند، میزبانی ایران زیر سوال می‌رود و این برای فدراسیون فوتبال چهره خوبی ندارد.

هراتیان در پایان به عدم همکاری عضو کمیته‌ آموزش فدراسیون فوتبال با کمیته‌ پزشکی اشاره کرد و افزود: من واقعا از دست دکتر احسانی ناراحتم، زیرا تا به امروز هر گونه کلاس آموزشی که برای مربیان تیم‌های لیگ برتر برگزار کرده و یا از مدرسان خارجی برای برگزاری کنگره یا کلاس آموزشی به ایران دعوت کرده‌اند با کمیته‌ پزشکی فدراسیون فوتبال همکاری لازم را نداشته و در این کلاس‌ها به جای این که پزشکان تیم‌ها حضور داشته باشند فقط مربیان تیم‌ها شرکت می‌کنند و این برای کمیته‌ پزشکی فدراسیون فوتبال تاسف آور است. این کلاس‌ها بیشتر از این که به درد مربیان تیم‌ها بخورد برای پزشکان حائز اهمیت است، اما تا به امروز من شاهد این قضیه نبودم که دکتر احسانی در زمینه برگزاری کلاس‌ها و یا دعوت از اساتید پزشکی در زمینه‌های مختلف با کمیته‌ پزشکی فدراسیون فوتبال همکاری لازم را داشته باشد.

۱۳۹۴/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...