نسخه چاپی

شرایط واسطه گری درفوتبال اعلام شد

به گزارش نما به گزارش سایت رسمی فدراسیون،امروزه نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان در فوتبال حرفه ای امری اجتناب ناپذیر است. گستردگی روزافزون و علاقه وافر آحاد جامعه به فوتبال که بخشی از امور روزمره آنان را تشکیل داده است، در فدراسیون فوتبال این ضرورت احساس گردید تا در راستای ساماندهی و تحت پوشش قرار دادن افراد فعال در این حوزه با دیدگاه ایجاد قانونمندی، بسط ارزشهای اخلاقی و حرفه ای گری و صیانت از دو عنصر و سرمایه اصلی فوتبال کشورمان ، باشگاهها و جوانان عزیز کشورمان گام های مثبتی را بردارد.
بدین جهت فدراسیون فوتبال ضمن بهره مندی از دانش و تجربه اهل فن و دست اندرکاران عرصه فوتبال کشور با تهیه آیین نامه کارگزاران نقل و انتقالات داخلی (مورد تایید فیفا)، سعی در ایجاد محیطی امن و شفاف سازی جهت نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان دارد.
کارگزار رسمی نقل و انتقالات داخلی بازیکن و مربی فردی خواهد بود که دارای پروانه رسمی فعالیت از فدراسیون فوتبال باشد، تا بتواند به عنوان نماینده بازیکن یا مربی در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی (آقایان و بانوان ) فعالیت کند.

شرایط عمومی متقاضیان:
-دارا بودن حداقل 25 سال سن برای آقایان و 30 سال برای بانوان
-حداقل مدرک تحصیلی دیپلم در شرایط مساوی افراد با مدارک تحصیلی بالاتر در اولویت قرار دارند
-قبولی در آزمون فدراسیون که شامل 20 سوال از اساسنامه فدراسیون، آیین نامه نقل و انتقالات داخلی، آیین نامه سازمان لیگ، آیین نامه کمیته انضباطی و قوانین عمومی و قوانین نقل و انتقالات بازیکنان حرفه ای فیفا می باشد.
-دارا بودن حسن شهرت در حوزه ورزش و فوتبال کشور
-ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری و عدم اعتیاد
-اخذ تاییدیه صلاحیت فردی از سوی مراجع ذیصلاح

نحوه ثبت نام:
متقاضیان می توانند : ساعات اداری از 16 فروردین 94 تا 20 اردیبهشت ماه سال 94 به فدراسیون فوتبال-طبقه دوم- حراست فدراسیون به همراه مدارک اولیه شامل اصل شناسنامه – اصل کارت ملی جهت ثبت نام مراجعه نمایند.

شرایط اختصاصی متقاضیان:
-واریز مبلغ بیست میلیون ریال معادل دو میلیون تومان به حساب بانکی فدراسیون به شماره 20925868 شعبه شهید قرنی کد 209 به نام فدراسیون فوتبال جهت ثبت نام اولیه
-ثبت شرکت با عنوان فعالیت در امر نقل و انتقالات داخلی بازیکنان / مربیان ورزشی
-معرفی دفتر کار با کاربری اداری و یا تجاری
- وثیقه برابر مفاد آیین نامه

سایر موارد:
صدور پروانه برای افراد حائز کلیه شرایط مذکور یکساله است که می تواند برای سالهای آتی نیز تمدید گردد.
افرادی که اشتغال رسمی - قراردادای – مشاوره ای – عضویت در فدراسیون های ورزشی، کنفدراسیون، کمیته ها ، دپارتمان ، هیات های استانی، شهرستانی، آکادمی باشگاههای فوتبالی، رسانه و جراید ورزشی کشور را داشته باشند، نمی توانند به طور همزمان متقاضی فعالیت در امر نقل و انتقالات داخلی باشند.
تذکر: در پایان به این نکته اشاره می شود برابر مصوبه هیات محترم رئیسه فدراسیون، کسانی که به دلایل مختلف حائز شرایط اخذ مجوز فعالیت در حوزه نقل و انتقالات از سوی فدراسیون نگردند، مبلغ واریزی جهت ثبت نام به آنان مسترد نخواهد شد.

۱۳۹۴/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...