نسخه چاپی

ورود اتباع غیرمجاز افغانی به مازندران ممنوع

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: مازندران از جمله استان‌هایی است كه در آن ورود، ازدواج، اشتغال و ارائه مسكن به اتباع غیرمجاز افغانی ممنوع است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: مازندران از جمله استان‌هایی است که در آن ورود، ازدواج، اشتغال و ارائه مسکن به اتباع غیرمجاز افغانی ممنوع است.

علیرضا یونسی امروز 15 فروردین ماه 93 در اولین نشست شورای اداری استان مازندران با تبریک موفقیت سفیران جمهوری اسلامی در 5+1 لوزان سوئیس، گفت: بخشداران با شرکت روستاها یک ستادی را تشکیل و همه مردم آن خطه را به سمت وحدت و همدلی سوق دهند، این ستاد در شهرستان نیز تشکیل شود.

وی افزود: مسئولان از ظرفیت‌های حقیقی افرادی که دارای نفوذ اجتماعی هستند برای تحقق شعار سال استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: به زودی فصل گرما و فصل بهره‌برداری از دریا شروع می‌شود و باید در حوزه پیشگیری از غرق شدن و کاهش آسیب‌های فرهنگی اجتماعی در ساحل دریا تلاش کنیم.

وی افزود: حمایت از سازمان‌های مردم نهاد، تکریم ارباب رجوع و... در دستور کار مدیران و دستگاه‌ها قرار گیرد.

یونسی با بیان اینکه در سال جاری به دنبال امنیت نرم در جای جای استان هستیم، اظهار کرد: این اقدام با نصب دوربین‌ها انجام می‌شود و برای نصب دوربین‌ها 14.5 میلیارد تومان بودجه نیاز و امید داریم از سوی شهرداران بخشی از این بودجه‌ها تامین شود.

وی افزود: یکی از مشکلات استان مازندران حضور و تردد اتباع غیرمجاز است به نحوی که در سال 93 بیش از 4000 نفر از این اتباع دستگیر شدند و مازندران از جمله استان‌هایی است که ورود، ازدواج، اشتغال و ارائه مسکن به اتباع غیرمجاز افغانی ممنوع است.

۱۳۹۴/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...