نسخه چاپی

فرماندار تهران: انتخاباتی سالم و شفاف برگزار می كنیم

فرماندارتهران با اشاره به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اواخر سال جاری گفت: تمام تلاش خود را بكار خواهیم گرفت تا انتخاباتی سالم، شفاف و با حضور گستره مردم برگزار شود.

به گزارش نما به نقل از ایرنا عیسی فرهادی روز یکشنبه در دیدار نوروزی با پرسنل فرمانداری افزود: حساسیت بالای فرمانداری تهران در برگزاری انتخابات آخر سال وظایف سنگینی را برای پرسنل به همراه خواهد داشت به گونه ای که از هم اکنون باید مراقب رفت و آمد های خود باشند تا ایجاد شائبه نکند.

وی با تاکید بر این که پرسنل فرمانداری نباید به گونه ای عمل کنند که سلامت انتخابات ضربه ببیند گفت: باید به گونه ای رفتار کرد تا ضمن حفظ سلامت مجریان انتخابات، انتخاباتی سالم، شفاف، بدور از گرایش های سیاسی و با حضور گسترده مردم برگزار شود.

فرهادی برگزاری انتخابات در کشور را نشانه مردم سالاری دانست و افزود: وجود سلایق مختلف در انتخابات ممکن است منجر به تبعاتی برای کشور شود که باید با همدلی و همزبانی تبعات منفی انتخابات را کاهش داد.

معاون استاندار تهران با بیان این که ایجاد شبهه در امر انتخابات موجب بروز اختلافاتی خواهد شد که به نفع کشور نیست تاکید کرد: همدلی و همزبانی که رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار امسال تعیین کرده اند مانع از بروز این اختلافات خواهد شد.

فرماندار تهران در ادامه با اشاره به صدور بیانیه مشترک ایران با گروه موسوم به 1+5 که گام مثبتی برای کشور است گفت: این بیانیه ممکن است پیامد های مثبت و منفی زیادی به همراه داشته باشد و اگر مورد نقد غیر منصفانه قرار گیرد منافع ملی را در خطر قرار خواهد داد.

وی افزود: باید با همدلی و همزبانی بیش از پیش اجازه نداد کشور از اهداف بلند خود باز بماند و منافع شخصی جایگزین منافع ملی شود.

فرهادی با بیان این که وظیفه داریم از دولت و تیم مذاکره کننده حمایت کنیم تصریح کرد: باید تلاش کنیم آرامش حاکم بر کشور خدشه دار نشود.

فرماندار تهران در ادامه با تقدیر از فعالیت های خوب پرسنل فرمانداری طی سال گذشته گفت: فعالیت ها باید در سال جدید با جدیت و تلاشی مضاعف ادامه یابد.

وی با بیان این که سال گذشته در حوزه عمرانی تهران فعالیت های بسیار خوبی صورت گرفت افزود: ساماندهی وضعیت حمل و نقل، ساماندهی وضعیت روستای مرتضی گرد و آب رسانی روستایی مهمترین فعالیت هایی بود که به خوبی اجرایی شد.

معاون استاندار تهران جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز را یکی از مهمترین فعالیت های حوزه عمرانی در سال گذشته دانست و تصریح کرد: زمین خواران و کوه خواران همواره درصدد هستند تا منافع ملی را فدای مصلحت خود کنند و ما اجازه اینکار را نخواهیم داد.

فرهادی با اشاره به جذب 100 درصدی اعتبارات عمرانی شهر تهران افزود: این موضوع در تهران بی سابقه بوده است.

وی با تقدیر از فعالان ستاد هدفمندی یارانه ها تاکید کرد: همچنان به فعالیت خود ادامه دهند تا رضایت عمومی جلب شود.

فرماندار تهران با بیان این که معاونت سیاسی فعالیت های خوبی را انجام داده است گفت: این فعالیت ها منجر به آن شد تا در تهران هیچ حرکت خشن و هیچ سرقت خشنی به وقوع نپیوندد.

وی افزود: فعالیت های معاونت سیاسی به گونه ای بود که اعتراضاتی که سال گذشته وجود داشت را اجازه نداد منجر به حرکتی غیرقابل کنترل شود.

فرهادی با بیان اینکه فعالیت های سال گذشته خوب بوده اما رضایت دولت را به همراه نداشته است تاکید کرد: امسال باید به گونه ای عمل کنیم تا هم رضایت رهبری و هم دولت و هم مردم را در پی داشته باشد.

۱۳۹۴/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...