نسخه چاپی

حكم م.ه از نصف ۱۵سال هم كمتر است!

همین را می‌توانم بگویم كه میزان محكومیت مهدی هاشمی در دادنامه صادره از نصف ۱۵ سال هم كمتر است.

به گزارش نما به نقل از انتخاب، وحید ابوالمعالی وکیل مهدی هاشمی با اشاره به انتشار برخی اخبار در مورد «اعتراض مهدی هاشمی به رای صادره»، گفت: این خبر صحت ندارد و تکذیب می شود.

وی ادامه داد: در این رسانه ها آمده که پرونده به تجدید نظر ارسال شده است که این ادعا نیز از اساس کذب است.

ابوالمعالی با بیان این که دلیل انتشار چنین اخباری را نمی داند، گفت: وقتی ما اعتراض نکرده ایم و مهلت تجدید نظر خواهی تمام نشده، چگونه پرونده به تجدید نظر رفته است؟

حید ابوالمعالی اضافه کرد: قطعا اعلام می کنم که هیچ اعتراضی نکردیم و هنوز در حال بررسی برای اعتراض یا عدم اعتراض هستیم.

وی تصریح کرد: اگر اعتراض کنیم، به تک تک موارد مطروحه اعتراض خواهیم کرد. منتها این مشروط به تصمیم اقای مهدی هاشمی است که تشخیص دهند که اصلا اعتراض تاثیری دارد یا خیر.

وکیل مهدی هاشمی با بیان اینکه «ممکن است از اعتراض به رای صادره، منصرف شویم»، با اشاره به اینکه «امید چندانی نداریم»، ادامه داد: آقای مهدی هاشمی خودشان هنوز به جمع بندی نرسیده اند. البته ۲ روز فرصت برای اعتراض باقی مانده و ممکن هم است اعتراضی نشود یا بشود.

او معتقد است، مهدی هاشمی باید تبرئه می شده و ادامه می دهد: مطالبی را برای شکایت در مراجع صالح تنظیم و ارسال کرده ایم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا انتشار اخبار در مورد حکم ۱۵ ساله مهدی هاشمی را تایید می کنید، گفت: میزان حبس آقای هاشمی که خبرگزاری فارس آن را برای دومین بار منشتر کرده، کاملاً کذب محض است.

وی با تاکید بر آنکه «آن ۱۵ سال دروغ است»، ادامه داد: ما این را تایید نمی کنیم اما در میزانش وارد نمی شویم، چراکه دادگاه غیرعلنی بوده و ما مجاز به اعلام مفاد رای نیستیم و رای هم غیرقعطی است و اجازه انتشار هم توسط قانون داده نشده است.

وکیل مهدی هاشمی در پاسخ به اصرار خبرنگار ما گفت: همین را می‌توانم بگویم که میزان محکومیت مهدی هاشمی در دادنامه صادره از نصف ۱۵ سال هم کمتر است.

ابوالمعالی تاکید کرد که مهدی هاشمی حق خود را برای شکایت از «منتشر کنندگان چنین اخباری» محفوظ می داند.

۱۳۹۴/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...