نسخه چاپی

پاكستان پاسخگوی ناامنی‌ها در مرزهای خود با ایران باشد

معاون كنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ایران گفت: طبق تفاهم‌نامه‌های انجام شده امنیتی، پاكستان باید اشرار را به ایران تحویل دهد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حسن قشقاوی که شب گذشته در برنامه گزارش ویژه خبری شبکه دو سخن می گفت ضمن تسلیت شهادت مرزبانان ایران در سیستان و بلوچستان و همچنین محکوم کردن این حمله تروریستی اظهار کرد: پاکستان مجدانه باید پاسخگوی نا امنی‌ها در مرزهای خود با ایران باشد.

قشقاوی ادامه داد: وزارت امورخارجه به صورت ویژه پیگیر این موضوع خواهد بود.

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ایران تصریح کرد: در حال حاضر کنترل و امنیت مرزهای ایران در جنوب شرق تنها بر عهده ایران است.

وی بیان کرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر جهت کنترل مرزهای جنوب شرقی ایران اقدامات خوبی انجام شده و برای ایجاد امنیت بیشتر برنامه‌های خاصی تدوین شده است.

قشقاوی گفت: تاکنون جلسات و دیدارهای زیادی با مقامات پاکستانی جهت مبارزه با اشرار و تروریسم انجام شده که خوشبختانه به توافقات و تفاهم نامه های خوبی در این خصوص رسیده‌ایم.

به گزارش ایسنا، اشرار مسلح، دوشنبه 17 فروردین با کمین در منطقه مرزی میل 239 در جنوب سیستان و بلوچستان در حد فاصل باهوکلات و پیشین نزدیکی مرز پاکستان و ایران هشت مرزبان را به شهادت رساندند.

گروهک تروریستی جیش‌العدل مسئولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفت.

۱۳۹۴/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...