نسخه چاپی

توضیحات مولاوردی در مورد حضور زنان در ورزشگاه

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با توجه به نزدیك بودن مسابقات جهانی والیبال و حاشیه هایی كه سال گذشته بحث ورود زنان به ورزشگاه برای والیبال و دولت به وجود آورد در خصوص حل شدن این موضوع تا برگزاری مسابقات جهانی والیبال گفت: انشااله تمام تلاش ها بر این است كه این مسابقات با كمترین هزینه‌ها برگزار شود و یكی از این هزینه ها هم حاشیه ای بود كه سال گذشته از سوی تعدادی برای والیبال به وجود آمد.

به گزارش نما، شهیندخت مولاوردی، معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در پاسخ به این سوال که چند درصد از زنان جامعه خواهان حضور در ورزشگاه ها هستند، گفت: می‌توان با یک نظرسنجی میزان علاقه زنان برای تماشای نزدیک مسابقات ورزشی را به دست آورد؛ البته این صحبت به این معنا نیست که همه فعالیت‌های خود را متوقف کرده‌ایم و به مطالبات دیگر زنان نمی‌پردازیم.



وی همچنین گفت: به نظر دولت باید این امر مدیریت شود و سازوکار لازم آن فراهم شود. به شکلی که موجب نگرانی جامعه متدین نباشد در واقع ابعاد شرعی و عرفی آن نیز مد نظر قرار گیرد و به دغدغه نظام تبدیل نشده و بررسی همه‌جانبه در این امر صورت گیرد.



مولاوردی در جای دیگر در خصوص تشویق زنان برای حضور در ورزشگاه ها و تماشای مسابقات ورزشی مربوط به بانوان گفت: حضور زنان در ورزشگاه در صدر مطالبات زنان قرار دارد و اگر این امر صورت گیرد برای تشویق نیز برنامه‌هایی در صورت نیاز خواهیم داشت.



معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با توجه به نزدیک بودن مسابقات جهانی والیبال و حاشیه هایی که سال گذشته بحث ورود زنان به ورزشگاه برای والیبال و دولت به وجود آورد در خصوص حل شدن این موضوع تا برگزاری مسابقات جهانی والیبال گفت: انشااله تمام تلاش ها بر این است که این مسابقات با کمترین هزینه‌ برگزار شود و یکی از این هزینه ها هم حاشیه ای بود که سال گذشته از سوی تعدادی برای والیبال به وجود آمد.



وی خاطر نشان کرد: طی سالهای گذشته هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای بانوان وجود نداشت و طی یکی دو سال گذشته این ممنوعیت برای مسابقات والیبال به وجود آمد که امیدوار هستیم برای برگزاری مسابقات والیبال مشکل خاصی به وجود نیاید.



معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در خصوص حاشیه های سفر اخیر خود به نیویورک گفت: در نشست های خبری که داشتیم گزارش لحظه به لحظه خود از نیویورک را ارسال می کردیم؛ هدف اصلی ما از حضور در این نشست ارائه تصویری نه تنها از زن مسلمان بلکه ارائه تصویری از یک زن ایرانی بود.



مولاوردی در پایان با اشاره به سفر نیویورک خود خاطر نشان کرد: طی 13 ملاقاتی که در نیویورک داشتیم و همچنین طی سخنرانی ها و پنل دولتی که برگزار شد ، دستاوردهای زنان ایرانی را در تمام حوزه ها به دنیا ارائه دادیم و در نشستی که در سازمان های غیر دولتی فعال در حوزه خانواده داشتیم، مخالفت خود با سقط جنین و تحریم ها را اعلام کرده و هدف اصلی ما این بود که نمایش تصویر و ذهنیت یک زن ایرانی در دنیا را اصلاح کنیم که امیدواریم در این راستا موفق شده باشیم.

۱۳۹۴/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...