نسخه چاپی

زمان مصاحبه برخی رشته‌های دكتری پژوهش‌محور دانشگاه آزاد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: اطلاعات مربوط به زمان مصاحبه پذیرفته شدگان برخی از رشته‌های دوره دكتری پژوهش محور برروی سایت این معاونت قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم،علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد‌ گفت: پذیرفته‌شدگان دکتری پژوهش محور می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.net از زمان مصاحبه و مکان مصاحبه خود مطلع شوند.

وی در خصوص رشته‌های اعلام شده برای مصاحبه خاطرنشان کرد: در حال حاضر زمان مصاحبه ۶ رشته شامل؛مدیریت صنعتی، مدیریت آموزشی، مدیریت آموزش عالی، مدیریت تکنولوژی، مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی، مهندسی پلیمر- مهندسی پلیمر در سایت اعلام شده است.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد افزود: پذیرفته شدگان می‌بایست در روزهای مصاحبه مدارکی از جمله اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد به ضمیمه ریز نمرات دو مقطع طرح تحقیقاتی و فرم پروپزال، سوابق و تولیدات علمی و یک نسخه از پایان نامه کارشناسی ارشد خود را به همراه داشته باشند.

علوی فاضل افزود: حضور استاد راهنما در جلسه مصاحبه پذیرفته شدگان این مقطع الزامی است. اساتید محترم می‌بایست آخرین حکم کارگزینی خود را در جلسه مصاحبه به همراه داشته باشند.

وی اضافه کرد: چنانچه پذیرفته شده‌ای طرح پژوهشی خود را با استاد راهنمایی که بیش از ۲ دانشجو در این مقطع دارد، انتخاب کرده باشد، لازم است استاد راهنمای خود را قبل از جلسه مصاحبه تغییر داده و فرم طرح تحقیقاتی را دوباره تکمیل کند و به تایید استاد راهنمای جدید برساند.

۱۳۹۴/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...