نسخه چاپی

برانكو: گفته بودم یك روز به ایران بازمیگردم

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مذاكرات من و باشگاه پرسپولیس در 2-3 ماه اخیر به صورت جدی دنبال شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات و جدید پرسپولیس پس از حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) تهران در جمع خبرنگاران در خصوص حضور در ایران گفت: نمی‌توانم به شما بگویم چقدر هیجان‌زده هستم که دوباره بعد از گذشت ۹ سال دوباره توانستم به ایران برگردم. من دوباره به فوتبال ایران برگشتم و این اولویت بزرگ به من داده شده تا رهبری تیم بزرگی مثل پرسپولیس به عهده من سپرده شود.

وی در پاسخ به این سؤال که دقیقا از چه زمانی مذاکرات پرسپولیس با وی برای حضور در پرسپولیس آغاز شده، تصریح کرد:‌ در واقع می‌توانم بگویم مذاکرات اصلی ما به ۲-۳ ماه اخیر برمی‌گردد. اما در یکی دو سال اخیر هم تماس‌هایی با من برگزار شد اما من در امارات و عربستان مشغول به کار بودم و به همین دلیل نتوانستم پیشنهاد پرسپولیسی‌ها را قبول کنم چون با این تیم‌ها قرارداد داشتم. اما با نژادفلاح در استانبول خیلی زود به زبان مشترک رسیدیم و قرارداد را به امضا رساندیم تا هر چه سریع‌تر به پرسپولیس ملحق شوم.

سرمربی جدید پرسپولیس در مورد اینکه آیا می‌داند که پرسپولیس در چند سال اخیر همیشه درگیر حاشیه‌ها بود،‌ اظهار داشت: من دقیقا می‌دانم پرسپولیس یعنی چه. پرسپولیس یک ارتش ۳۰ میلیونی هوادار است و ۳۰ میلیون هوادار دارد اما من به خودم اعتقاد دارم و به پرسپولیس هم همین طور و بیش از همه به هواداران اعتقاد دارم که بعد از این مدت بتوانیم یک شادی خوب به وجود بیاوریم اما من به همراه نژادفلاح اینجا هستم تا بتوانیم این موفقیت را کسب کنیم. من، نژادفلاح، هیأت مدیره،‌ کادر فنی و بازیکنان با هم هستیم و قرار است امروز من و خیل هواداران پرسپولیس یار دوازدهم پرسپولیس در بازی با النصر باشیم.

برانکو در پاسخ به این سؤال که چه قولی به هواداران پرسپولیس می‌دهد، افزود: کار زیاد، احساسات زیاد، انرژی زیاد و میل آتشین از طرف بازیکنان ما قول من به هواداران است.

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که رقم قرارداد او با این تیم چقدر است، افزود: واقع‌بینانه این است که رقم قرارداد همیشه جزو اسرار کاری به حساب می‌آید و طبیعتا این جزو اختیارات باشگاه است اما حالا که شما این صحبت را پیش آوردید بدانید که رقم قرارداد من به مراتب کمتر از جاهایی است که در آن شاغل بودم اما سال ۱۳۸۵ که ایران را ترک می‌کردم گفتم که بالاخره یک روز دوباره بازخواهم گشت و الان هم خوشحالم که به ایران آمدم اما شما از من می‌پرسید که شرایط مالی‌ام چطور است!

سرمربی کروات تیم پرسپولیس در مورد اینکه چرا زمانی که سرمربی الاتفاق عربستان بود، چرا برای دیدار با استقلال به ایران نیامد، تصریح کرد: یکسری سوءتفاهمات بود که در آن مدت آن را حل کردیم و به نفع هر دو طرف هم حل شد.

برانکو در خصوص دیدار امروز پرسپولیس و النصر در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: با النصر آشنایی بسیار خوبی دارم و می‌توانم ادعا کنم قوی‌ترین تیم عربستان در حال حاضر است و می‌توان گفت که قهرمان هستند. اما پرسپولیس قطعا توان النصر را در همان بازی رفت احساس کرده است اما من معتقدم با یک میلی متعصبانه و تؤام با اتحاد همه ضعف‌های فعلی پوشش داده خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا اطلاعاتی از تیم النصر به کادر فنی پرسپولیس برای بازی امروز می‌دهد یا نه،‌گفت:‌در حال حاضر مربیان پرسپولیس خیلی بیشتر از من نسبت به شرایط داخلی تیم آشنا هستند اما من امروز فقط یار دوازدهم پرسپولیس هستم و از فردا هر چه زودتر خودمان را به تیم ملحق می‌کنیم.

وی درباره دستیارانش در این تیم خاطرنشان کرد: تا جایی که به دستیارانم مربوط می‌شود باید بگویم آندرید پانادیچ که بازیکن دینامو زاگرب بوده و جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا هم حضور داشته و سال‌ها هم همبازی مهدی مهدوی‌کیا در هامبورگ آلمان بوده و همچنین در لیگ ژاپن هم فعالیت داشته یکی از دستیارانم است و ۳ سال است که ما با هم همکاریم. دستیار دوم من تیومی است که به جرأت می‌توانم بگویم یکی از بهترین مربیان بدنسازی در کرواسی است و مثل خود من فارغ‌التحصیل رشته حرکت‌شناسی است و استاد بدنسازی هم هست و قطعا کمک زیادی به ما خواهد کرد و قرار است فردا هم برادر پانادیک که او هم مربی دروازه‌بانان است به ما ملحق شود. او در لیگ برتر کرواسی دروازه‌بانی می‌کرده و آخرین شغل او به الاتحاد عربستان برمی‌گردد که آنجا مربی دروازه‌بانان بود.

وی درباره اینکه قرار بود پیش از این انور لوگوسیک به عنوان مربی دروازه‌بانان پرسپولیس فعالیت کند و اینکه چرا او به پرسپولیس نمی‌آید، تصریح کرد: بنا بود او به پرسپولیس بیاید اما فدراسیون فوتبال بوسنی و هرزه‌گووین او را رها نکرد چون او مربی درواره‌بانان در تیم ملی بوسنی است و آنها درگیر وضعیت حساسی هستند تا به جام ملت‌های اروپا راه یابند و از ما خواستند که ۶ ماه دیگر او در تیم ملی بوسنی باقی بماند تا برنامه کامل آماده سازی تیم بوسنی انجام شود.

برانکو درباره احتمال حضور پیشکسوتانی چون کریم باقری و وحید هاشمیان در پرسپولیس افزود: من و نژادفلا پیش از این در این باره صحبت‌های لازم را کرده‌ایم و قرار است تصمیمات نهایی را ظرف یکی دو روز آینده بگیریم.

وی درباره اینکه آیا نیمکت پرسپولیس با این وضعیت شلوغ نخواهد شد، تصریح کرد: در فوتبال برای همه کار است چون کارهای زیادی پیش رو داریم اما هر کسی می‌تواند به ما کمک زیادی کند بخصوص این دو نفری که شما پرسیدید. این دو بازیکن سال‌ها در اروپا بازی کرده‌اند و تجربه زیادی در فوتبال اروپا دارند.

سرمربی کروات پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه به او لقب پروفسور در فوتبال را دادند، اظهار داشت: این لقب من نیست بلکه رده تحصیلی من است چرا که من واقعا پرفسور هستم و مدرک دکترای خود را گرفته و یک درجه بالاتر به موازات آن تحصیل کردم. پروفسور بودن به این دلیل نیست که عینک می‌زنم بلکه واقعا لقب من پروفسور است.

۱۳۹۴/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...