نسخه چاپی

قدردانی دانشجویان شیرازی از مناظره‌های تلویزیونی لوزان

در نامه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به ریاست صدا و سیما ضمن تشكر از رسانه ملی بابت ایجاد این فضا و برگزاری چند جلسه مناظره در رابطه بیانیه لوزان آمده است: خواستار آنیم كه این فضا با قوتی بیشتر توسط آن نهاد انقلابی دنبال شود تا ان‌شاالله اهداف مذكور حاصل شوند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در نامه از به دکتر سرافراز اعلام کرد:برگزاری این مناظرات قبل از رسیدن به توافق احتمالی مثمر ثمر واقع خواهد شد؛ چرا که پس از امضا توافق در واقع همه تعهدات موجود پذیرفته می شود و ملزم به اجرا خواهیم بود.
متن این نامه به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

"فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ" قرآن کریم سوره الزمرآیات۱۷و۱۸

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی

جناب آقای دکتر محمد سرافراز

باسلام

احترام گذاشتن و اهمیت دادن به آگاه سازی افکار عمومی از اولویت های هر جامعه می باشد، با توجه به استقرار حکومت اسلامی در کشور ما این قضیه بطور اولی برقرار است؛ چرا که این خواست اسلام است که جامعه باید در بالا ترین سطح قدرت تحلیل و آگاهی از مسایل سرنوشت ساز حکومت باشد.

حال نیز موضوعی پر اهمیت و سرنوشت ساز در عرصه انقلاب اسلامی بوجود آمده، آگاه سازی و روشنگری در رابطه با بیانیه سوئیس (لوزان) قضیه ای است که بواسطه گستردگی و ارتباط بوجود آمده با سایر حوزه های مهم کشور از اهمیتی زیادی برخوردار است.

نقش رسانه ملی بواسطه فراگیر بودن ،در این عرصه بسیار مهم و تاثیر گذار است.

باتوجه به وجود نظرات مختلف و متفاوت در رابطه با موضوع بیانیه ی سوئیس(لوزان) به نظر می رسد که برگزاری سلسله مناظرات میان منتقدین و موافقین یا حتی منتقدین و تیم مذاکره کننده می تواند تاثیری بسزا در آگاه سازی اذهان مردم و دور شدن از این فضای احساسی داشته باشد.

نکته قابل تامل دیگر آنست که با پرداختن به جزئیات و جوانب مختلف این موضوع علاوه برآنکه نواقص شناسایی می شوند و می توان با رفع آنها توافقی با قوت بیشتر از پیش را شکل داد، با این تضارب آرا قدرت چانه زنی تیم مذاکره کننده ما نیز در مذاکرات آینده بالا می رود.

بدیهی است که برگزاری این مناظرات قبل از رسیدن به توافق احتمالی مثمر ثمر واقع خواهد شد؛ چرا که پس از امضا توافق در واقع همه تعهدات موجود پذیرفته می شود و ملزم به اجرا خواهیم بود.

ما ضمن تشکر از رسانه ملی بابت ایجاد این فضا و برگزاری چند جلسه مناظره در رابطه با این موضوع، خواستار آنیم که این فضا با قوتی بیشتر توسط آن نهاد انقلابی دنبال شود تا ان شاالله اهداف مذکور حاصل شوند.

من الله توفیق.....

۱۳۹۴/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...