نسخه چاپی

عزای عمومی در سلماس/ تشییع پیكر نماینده مجلس فردا در زادگاهش

عکس خبري -عزاي عمومي در سلماس/ تشييع پيکر نماينده مجلس فردا در زادگاهش

فرماندار سلماس گفت: پیكر مرحوم علی اكبرآقایی نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر روز یكشنبه در زادگاهش تشییع و به خاك سپرده می شود.

به گزارش نما به نقل از مهر، مسعود حاجی علیلو به نقل از سایت فرمانداری افزود: پیکر مرحوم آقایی صبح فردا از مقابل وزارت راه و شهرسازی به طرف مجلس شورای اسلامی تشییع و سپس جهت خاکسپاری به زادگاهش شهرستان سلماس انتقال داده می شود.

وی افزود: مراسم تشییع پیکر آن مرحوم ساعت 17 فردا با حضور مقامات کشوری و استانی و شهرستانی از مقابل فرمانداری سلماس به طرف امامزاده برگشاد انجام می شود.

حاجی علیلو یاد آور شد: مجلس ترحیم نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی هم روز دوشنبه به صورت تمام وقت در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان برگزار می شود.

فرماندار سلماس همچنین در پیامی به مناسبت درگذشت علی اکبر آقایی نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی فردا روز یکشنبه را در این شهرستان عزای عمومی اعلام کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: درگذشت نماینده پرتلاش و خدوم مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور موجب تاثر شد لذا جهت ارج نهادن به خدمات شایسته ایشان به مردم سلماس فردا در شهرستان عزای عمومی اعلام می شود.

علی اکبر آقایی مسئولیت نمایندگی مردم سلماس در دوره های ششم، هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت.

وی پیش از این چندین سال به عنوان معاون وزارت راه، معاونت اداری و مالی وزارت راه، کارشناس ارشد نهاد ریاست جمهوری، بازرس ویژه وزیر راه و ترابری، معاون بودجه و امور مجلس وزارت راه، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت راه بوده است.


۱۳۹۴/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...