نسخه چاپی

جزئیات جدید از انهدام یك گروه تروریستی

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرق كشور جزئیاتی كامل از انهدام یك گروه تروریستی در جنوب سیستان و بلوچستان تشریح كرد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد مارانی روز شنبه گفت: قرارگاه قدس در پی کسب گزارشهای مردمی مبنی بر تشکیل گروهک انصار الفرقان و قصد عملیات خرابکارانه در 22 بهمن در جنوب استان دستگیری عوامل این گروهک را در دستور کار قرار داد.

وی بیان کرد: نیروهای این قرارگاه در عملیاتی موفقیت آمیز اعضای گروه تروریستی را دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده از آنان اطلاعات با ارزشی از حضور عناصر خود فروخته در منطقه عمومی شهرستان قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان بدست آوردند.

وی ادامه داد: به منظور دستگیری عوامل تروریستی عملیات پاکسازی محل اختفا اشرار و تروریستها در منطقه 'گورکف' آغاز شد که این عملیات در چهارم اسفند 93 منجر به کشف خودرو گروهک به همراه 150 کیلوگرم موادمنفجره و پلاکاردهای گروهک و کتابهای فرقه ضاله وهابیت شد.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور اظهار کرد: در ادامه عملیات یک تیم چهار نفره گروهک یادشده توسط اداره اطلاعات استان مورد ضربه قرار گرفت و در 23 اسفند 93 مقدار 70 کیلوگرم موادمنفجره آماده انفجار از این گروهک تروریستی کشف شد.

وی تصریح کرد: اعضای گروهک تروریستی در 17 فروردین ماه جاری در یک عملیات غافلگیرانه از سوی نیروهای قرارگاه قدس با مشارکت نیروهای مردمی و بومی به نام تیم های عملیاتی قرارگاه قدس در دام افتادند.

در این عملیات گروهک یادشده متحمل تلفات سنگینی شد به نحوی که برخی از عناصر گروهک که زخمی شده بودند با برجا گذاشتن تمامی وسایل و تجهیزات و لباس و کفش خود به صورت برهنه از صحنه گریختند.

گزارش تصویری از موادمنفجره، سلاح و مهمات، تجهیزات و وسایل مختلف کشف شده از این گروهک تروریستی در بخش عکس ایرنا قابل مشاهده است.

۱۳۹۴/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...