نسخه چاپی

فینال زودرس برای ایران

مربی تیم ملی كشتی آزاد كشورمان گفت: فینال اصلی ما در جام جهانی برابر آذربایجان است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، امیر توکلیان در خصوص دیدار ایران برابر آذربایجان در آخرین دیدار مرحله گروهی اظهار داشت: فینال اصلی ما برابر آذربایجان است. کارمان برابر این تیم سخت است و نمی‌توان آنها را حریف ساده‌ای دانست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نزدیکی دیدار با آذربایجان و فینال احتمالی آیا به ضرر ایران نیست، عنوان کرد: تفکر ما این است که مسابقات مانند مسابقات جهانی است و باید کشتی‌گیران دوره‌ای کشتی بگیرند. تمام تلاش خود را انجام دادیم تا این تفکر حکم‌فرما شود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان خاطرنشان کرد: در دیدار اول و دوم برابر بلاروس و ترکیه نمایش خوبی داشتیم و به اعتقاد من بلاروس با ادامه این روند می‌تواند به موفقیت‌های زیادی دست یابد. کشتی‌گیران ما خیلی خوب بودند و هر آنچه خواسته بودیم را روی تشک پیاده کردند.
توکلیان در خصوص تماشاگران ایرانی حاضر در سالن نیز گفت: ایرانی‌های زیادی در سالن بودند و برای من جای تعجب داشت که چگونه برخی از آنها ۶ ساعت پرواز داشته‌اند تا به لس‌آنجلس برسند.
وی در ارتباط با اینکه آیا برای فینال احتمالی برابر آمریکا آماده هستید یا خیر، عنوان کرد: نمی‌توانیم از هم اکنون خودمان را فینالیست بدانیم اما تلاش ما بر این است تا در فینال هم موفق باشیم.

۱۳۹۴/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...