نسخه چاپی

برگزاری مراسم بزرگداشت بانوی انقلاب

عکس خبري -برگزاري مراسم بزرگداشت بانوي انقلاب

همایش بزرگداشت مرحومه خدیجه ثقفی، همسر رهبر كبیر انقلاب اسلامی در سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، مراسم بزرگداشت بانوی انقلاب با هدف تجلیل از مجاهدت‌‌های همسر امام راحل صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد.

این همایش که با سخنرای حجت الاسلام حسن روحانی برگزار شد، شخصیت هایی همچون حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، حسام‌الدین آشنا رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور، فرهادی وزیر علوم تحقیقات فناوری و شهیندخت ملاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در آن حضور داشتند.

حجت‌الاسلام کمساری معاون فرهنگی، هنری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با اشاره به برگزاری همایش بانوی انقلاب کاظهارداشت: این همایش با هدف تجلیل ویژه از از زحمات، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های همسر امام راحل و نقش بی‌بدیل و بی‌نظیر ایشان در زندگی امام خمینی(ره) و در نهایت پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: بانو خدیجه ثقفی زمانی که در قید حیات بودند اجازه کوچکترین تجلیلی را نداد و رحلت ایشان هم با روزهای پایانی سال مصادق بود و با توجه به شرایط در آن زمان هم تجلیل مناسبی صورت نگرفت.

معاون فرهنگی، هنری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) همچنین یادآور شد: بانو خدیجه ثقفی الگوی مناسب و قابل تأسی برای زنان و دختران جامعه امروز ما به شمار می‌روند و ما در تلاشیم تا یک الگوی عملی مطلوب برای سبک زندگی اسلامی ایرانی را ارائه کنیم.

۱۳۹۴/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...