نسخه چاپی

زمان ثبت‌نام دوره‌های كاردانی فنی و حرفه‌ای

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش كشور گفت: ثبت‌نام برای شركت در آزمون دوره‌های كاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۹۴ از روز یكشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

به گزارش نما، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با تسنیم گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی سال ۹۴ از روز یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز و در روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه پایان می‌پذیرد.

وی افزود: داوطلبان با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص تاریخ ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون و همچنین پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در روز پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه قرار می‌گیرد و اطلاعیه‌ای که درباره ضوابط ثبت‌نام و پذیرش در روز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در نشریه پیک سنجش منتشر می‌شود، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون منحصرا از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org صورت می‌گیرد.

توکلی تصریح کرد: داوطلبان برای ثبت‌نام در این آزمون با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام اقدام کند. هر داوطلب پس از آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است نسبت به پرداخت مبلغ ۱۵۰ هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام، نسبت به ثبت نام اقدام کند. چنانچه داوطلبی علاقمند به گزینش رشته‌های فنی و حرفه‌ای موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی باشد، لازم است علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۴۰ هزار ریال برای دوره های مذکور اقدام کند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی سال ۱۳۹۴ در صبح روز جمعه ۱۶ مردادماه برگزار می‌شود و کارت شرکت در این آزمون از روز سه شنبه ۱۳ مرداد تا روز پنجشنبه ۱۵ مردادماه توزیع می‌شود.

۱۳۹۴/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...