نسخه چاپی

برانكو: تسلیم نمی‌شوم

سرمربی پرسپولیس گفت: به هیچ وجه قصد تسلیم شدن ندارم و برای همه شرایط آماده هستم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی فردا با سایپا کرج گفت: خیلی خوشحالم که مجددا در کنار شما هستم تا یک بازی را در لیگ انجام دهیم. جا دارد به شما ( خبرنگاران کرجی)به سبب نتایج سایپا و به طور کامل به استان البرز که یکی از قطب‌های ورزشی کشور شمرده می‌شود، تبریک بگویم. آن چیزی که واقعا باعث خوشحالی است این است که در کنار استان تهران یک استان دیگر وجود دارد که توانایی زیادی در ورزش آن موجود است و این استان در کنار تبریز و اصفهان قرار می‌گیرد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بعد از شکستی که مقابل لخویای قطر متحمل شدیم باید فردا با سایپا بازی کنیم. می‌دانم ۲ شکست مقابل سپاهان و لخویا داشتیم اما مسئله این است که ما این ۲ بازی را در ۵ دقیقه آخر واگذار کردیم وگرنه تا زمانی که از این تیم‌ها گل دریافت کنیم اوضاع مرتب بود.

برانکو تصریح کرد: مشکلات زیادی داریم کما اینکه در طول فصل هم این مشکلات برای پرسپولیس وجود داشته است، همین الان برای بازی فردا با سایپا ۳- ۴ بازیکن را در اختیار نداریم. این در شرایطی است که ما باید انتظارات را برآورده کنیم و بدانیم چطور باید موضع‌گیری کنیم اما با تمام احترامی که برای سایپا و جلالی قائل هستیم می‌خواهیم فردا برنده بازی باشیم.

وی درباره اینکه یکی از رسانه‌ها از قول او نوشته از حضور در پرسپولیس پشیمان است، گفت: هرگز چنین چیزی را به زبان نیاوردم و اصلا اینگونه فکر نمی‌کنم. من آگاهانه پرسپولیس را انتخاب کردم. زمانی که این تیم در رده نهم جدول بود هدایتش را پذیرفتم و می‌دانستم باشگاه در طول فصل مشکلاتی داشته و به خوبی می‌دانم در ادامه کار این مشکلات وجود خواهد داشت اما خودم را به خاطر آنها خسته نکرده‌ام.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: به هیچ وجه قصد تسلیم شدن ندارم و برای این شرایط آماده هستم. کارم را انجام می‌دهم و به خاطر انجام این کار این جا هستم.

برانکو گفت: اشتباهات جزء لاینفک فوتبال است و این اشتباهات در تیم ما زیاد دیده می‌شود. در بازی مقابل سپاهان ۴-۵ شانس خوب گلزنی داشتیم و یک پنالتی روی بازیکن ما انجام شد اما ۲ گل از آنها بعد از آن اشتباه بزرگ دریافت کردیم. تلاش می‌کنیم این اشتباهات را کاهش داده و جبران کنیم.

وی اضافه کرد: در دیدار برابر لخویا تا دقیقه ۷۰ آن تیم با ستاره‌های بزرگش روی دروازه ما خطری ایجاد نکرد اما به هر حال نکات ریزی وجود دارد که ما در حال کار کردن بر روی آنها هستیم. بازیکنانم دوست دارند که کار کنند اما شرایط سخت است و باید تلاش کنیم تا از این وضع خارج شویم.

برانکو درباره حواشی که محمدرضا خانزاده و سوشا مکانی در قطر به وجود آوردند، اظهار داشت: قطعا تمام هدف ما این است که بتوانیم اینگونه موارد را در تیم حذف کنیم چون همه ما می‌دانیم که هواداران از همه چیز مهم‌تر هستند و ما به خاطر آنها تلاش می‌کنیم. من در جلسه اول با بازیکنان به آنها تاکید کردم که شما افرادی هستید که در اذهان عمومی قرار دارید و باید رفتارتان طور دیگری باشد، چون شرایط باشگاه پرسپولیس با بقیه باشگاه‌ها فرق می‌کند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: قطعا خانزاده با جریمه مالی روبه‌رو خواهد شد اما ما در کنار جریمه باید به بازیکن هم کمک کنیم و شرایط طوری نشود که او را از دست بدهیم. هم باید جریمه در کار باشد و هم اینکه بتوانیم از بازیکن برای پرسپولیس و فوتبال ایران استفاده کنیم. نباید به محض دیدن اولین اشتباه یک بازیکن را نابود کنیم. باز هم تاکید می‌کنم که همه بازیکنان باید هم سطح تاریخ و سوابق پرسپولیس و همچنین مردم ایران رفتار کنند، من قطعا به این مسئله ورود می‌کنم ولی توقع دارم در این خصوص اقدام مشترکی از سوی هیئت مدیره، مدیریت و کادرفنی صورت بگیرد.

وی در خصوص عدم ثبات مدیریت در باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس باشگاه بزرگ و قدرتمندی است که مدیران آن حتما بهترین تصمیم را برای باشگاه می‌گیرند و به دنبال بهترین راه‌حل خواهند بود تا اوضاع پرسپولیس خوب شود که البته این اتفاق در چند روز آینده رخ می‌دهد. در بخش خودم باید بگویم که تلاشم این است بهترین کار را در خصوص تخصصم در داخل و خارج از زمین و همچنین انتخاب بازیکن انجام بدهم.

برانکو افزود: در همین راستا تا ۱۰ روز آینده برنامه‌ فصل بعد و همچنین فهرست نفرات مورد نیاز را به باشگاه اطلاع می‌دهم تا به محض آغاز فصل نقل و انتقالات بتوانیم بهترین تیم ممکن را جمع کنیم و کار را آغاز کنیم.

۱۳۹۴/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...