نسخه چاپی

مسابقه بین‌المللی كاریكاتور داعش با حضور 42 كشور

دبیر مسابقه بین‌المللی كارتون و كاریكاتور داعش از حضور كاریكاتوریست‌های ۴۲ كشور در این مسابقه خبر داد و گفت: آثار دریافت شده به زودی داوری می‌شود.

به گزارش نما، سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی دبیر مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور داعش در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در پی تجاوز و جنایات نیروهای داعش علیه مسلمانان و مردم بی‌گناه، سازمان هنری رسانه‌ای اوج با مشارکت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و حوزه هنری سازمان تبلیغات اقدام به برگزاری «مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور داعش» کردند.

وی ادامه داد: فراخوان این مسابقه در بهمن ماه سال گذشته اعلام شد و تاکنون هنرمندان 42 کشور دنیا با بیش از 800 کاریکاتور و کارتون در این مسابقه شرکت کردند.

شجاعی‌طباطبایی یادآور شد: داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور داعش با حضور بنده، مازیار بیژنی و محمدحسین نیرومند انجام می‌گیرد.

وی افزود: همزمان با سوم خرداد و ایام آزادسازی خرمشهر نشست خبری این رویداد بین‌المللی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود؛ اختتامیه این مسابقه نیز روز 10 خرداد در همین فرهنگسرا برگزار خواهد شد.

دبیر مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور داعش از حضور آقای «یوگوسلاو ولاهُویچ» رئیس انجمن کاریکاتوریست‌های صربستان به عنوان مهمان ویژه در ایران خبر داد.

بر اساس این گزارش، مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور داعش توسط سازمان فرهنگی رسانه ای اوج و انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت با همکاری حوزه هنری برگزار می‌شود.

۱۳۹۴/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...