نسخه چاپی

برای نكونام، ویزا لطفا!

كارلوس كروش از مسولان فدراسیون فوتبال درخواست كرد تا برای جواد نكونام ویزای سفر به ازبكستان و تركمنستان را بگیرند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، جواد نکونام 11 فروردين ماه 94 از فوتبال ملي خداحافظي کرد و به احتمال فراوان در خردادماه دوباره به تيم ملي بازمي گردد؛ اما اين بار به عنوان مربي. هر چند هنوز اين بازيکن حضور خود را در تيم ملي تائيد نکرده و مي گويد از فوتبال خداحافظي نکرده است ولي شواهد نشان مي دهد زمينه براي حضورش در تيم ملي مهياست.

تيم ملي از روز 11 خردادماه اردوي نهايي خود را براي شروع رقابت هاي مقدماتي جام جهاني آغاز مي کند. در اين روز ملي پوش ها راهي ترکيه مي شوند تا اردويي 10 روزه در اين کشور داشته باشند. پس از آن تيم ملي به تاشکند مي رود تا با ازبکستان مسابقه دوستانه خود را برگزار کند. سفر بعدي ايران هم به عشق آباد خواهد بود تا روز 26 خردادماه اولين بازي اش در مرحله مقدماتي را مقابل ترکمنستان برگزار کند.

کارلوس کروش از مسولان فدراسيون فوتبال درخواست کرده تا براي جواد نکونام هم ويزاي سفر به تاشکند و عشق آباد را بگيرند. البته او تنها پيش بيني کرده که ممکن است نکونام در اين دو سفر و سفر ترکيه که نياز به ويزا ندارد، همراه تيم ملي ايران باشد. بايد ديد سرانجام او و نکو به توافق نهايي مي رسند که کاپيتان سابق، خيلي زود استارت کارش را در کادر فني ايران بزند يا نه؟

۱۳۹۴/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...