نسخه چاپی

ادعای مدیرتراكتورسازی: وقایع تبریز مهندسی شده بود!

عضو هیئت مدیره باشگاه تراكتورسازی گفت: اتفاقات آخر بازی تراكتورسازی و نفت و داوری آن مهندسی شده بود و فقط آب به آسیاب دشمن ریختیم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، دارا غزنوی ، درباره اتفاقات پیش‌آمده در دیدار تراکتورسازی و نفت تهران اظهار داشت: تا آنجا که اطلاع داشتیم سپاهان با نتیجه 2 بر صفر از حریف خود پیش بود اما به‌یک‌باره خبر تساوی سپاهانی‌ها به گوش رسید که همه را بسیار خوشحال کرد. نمی‌دانم چه فرد یا افرادی این خبر را در ورزشگاه یادگار امام تبریز پخش کردند و چه شد که این خبر دروغ به نیمکت تیم منتقل شد و هدف از انجام این کار چه بوده است.

وی افزود: بر اساس این خبر کذب کادر فنی و بازیکنان تیم اقدام به نگه‌داشتن وقت بازی کردند اگر چه بهتر بود هوادارانی که در استادیوم حضور داشتند کمی بیشتر صبر و خود را کنترل می‌کردند.

غزنوی در خصوص اینکه گفته می‌شود کانال‌های ارتباطی در ورزشگاه یادگار امام تبریز از دقیقه 87 تا 5 قیقه پس از سوت پایان بازی قطع شده بود، گفت: خودم در ورزشگاه یادگار امام حضور داشتم از دقیقه 86 موبایل، اینترنت و وایبر من و اطرافیانم قطع شده بود. عسگری که به عنوان ناظر داوری در اتاق کناری ما بود از طریق تلویزیون بازی را نگاه می‌کرد و من دیدم که در چند دقیقه پایانی تلویزیون به پخش بازی سپاهان پرداخت. با این حال واقعا نمی‌دانم دلیل این اتفاقات چیست.

وی در مورد نارضایتی هواداران تراکتورسازی از نحوه قضاوت فغانی خاطرنشان کرد: فغانی را به خدا واگذار می‌کنم. یک پنالتی مسلم ما را نگرفت و نمی‌دانیم به چه دلیل آندو را اخراج کرد. در مجموع می‌توانم بگویم اتفاقات آخر بازی و داوری آن مهندسی شده بود و فقط آب به آسیاب رسانه‌های دشمن ریختیم.

عضو هیئت‌ مدیره تراکتورسازی گفت: مقام نایب قهرمانی برای ما کمتر از قهرمانی نبود و این نایب قهرمانی برای مدیران باشگاه تراکتورسازی ارزشی بیشتر از قهرمانی را داشت.

غزنوی در خصوص آینده کاری تونی اولیویرا در این تیم گفت: تونی یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد و با نایب‌قهرمانی که به دست آورد سال آینده نیز سرمربی تیم تراکتورسازی خواهد بود.

عضو هیئت‌مدیره تراکتورسازی تأکید کرد: اولیویرا در نیم فصل دوم نتایج خوبی را با تراکتورسازی کسب کرده و مهم‌تر اینکه محبوبیت وی در نزد مردم زیاد است که این دو موضوع ما را برای حفظ وی مجاب می‌کند.

۱۳۹۴/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...