نسخه چاپی

آغاز ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از اواخر خرداد ماه

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت‌نام دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات عالیات (نجف،كربلا،كاظمین) از اواخر خرداد خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت‌نام دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات عالیات (نجف،کربلا،کاظمین) از اواخر خرداد ماه خبر داد و گفت: ثبت‌نام از دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات از اواخر خرداد ماه در سایت لبیک انجام می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام در سه گروه دانشگاهیان سراسر کشور شامل اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر با یکی از محارم، پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه‌ها، گروه دانشگاهیان اعزام شده به عمره در سال ۹۴ و جامانده‌های عمره ۹۴ انجام خواهد شد که دانشگاهیان اعزام شده به عمره در سال جاری و جامانده های عمره ۹۴ بدون قرعه‌کشی اعزام خواهند شد.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: این اعزام‌ها در قالب کاروان‌های عمره خواهد بود و در خصوص کاروان‌های اعزامی به عمره و همچنین جامانده‌های عمره، اگر درخواست اعزام کمتر از یک کاروان بود؛ کاروان‌ها با هم تجمیع خواهند شد.

زارع خاطر نشان کرد: هزینه عتبات دانشگاهیان بسته به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است و میانگین قیمت در سال ۹۴ به صورت زمینی در تهران حدود ۱ میلیون و ۱۰۰هزار تومان و هوایی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

وی در خصوص اعطای وام به زائرین دانشجو گفت: بر اساس قوانین بانک تجارت، زائرین دانشجو فقط یکبار مجاز به استفاده از این تسهیلات در قالب سفر زیارتی عمره یا عتبات خواهند بود و دانشگاهیانی که از وام عمره استفاده نکرده‌اند، می‌توانند برای سفر عتبات متقاضی دریافت این وام شوند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: اعزام دانشجویان به عتبات عالیات در ماه‌های مرداد، شهریور و مهر انجام خواهد شد و در این مدت حدود ۱۰ هزار نفر از سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

زارع گفت: تاریخ و نوع اعزام به صورت زمینی یا هوایی و قیمت نهایی از سوی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد و به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.

۱۳۹۴/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...