نسخه چاپی

ارتش سوریه 5 سركرده داعش را از پای درآورد

گروه موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر سوریه» وابسته به معارضان از كشته شدن حدود ۳۰۰ نفر در درگیری‌های «تدمر» واقع در مركز سوریه طی ۴ روز اخیر خبر داد.

به گزارش نما ، فارس به نقل از «ال‌بی‌سی» نوشت: گروه موسوم به «دیده‎بان حقوق بشر سوریه» وابسته به مخالفان در بیانیه‌ای اعلام کرد که حدود 300 نفر در درگیری‌های طی 4 روز اخیر کشته شدند.

در همین حال، تلویزیون دولتی سوریه گزارش داد که پنج نفر از سرکردگان گروه تروریستی داعش در حمله ارتش سوریه به شرق این کشور از پای درآمدند

گروه تروریستی تکفیری «داعش» با برجای گذاشتن بیش از 100 کشته از شهر تاریخی و باستانی «تدمر» در استان حمص، واقع در مرکز سوریه عقب نشینی کردند.

منابع سوری گزارش دادند که یک کاروان نظامی داعش متشکل از 80 خودرو که عناصر تکفیری این گروه را با خود حمل می‌کرد، مورد حمله جنگنده‌های ارتش سوریه قرار گرفت.

در این حمله بیش از 100 تروریست تکفیری داعشی کشته شدند و نیروی زمینی ارتش سوریه موفق به باز پس گیری قلعه تدمر و تپه سیریاتیل در شمال شرقی شهر حمص شد.

در پی این عملیات ارتش سوریه درگیری‌های شدیدی بین دو طرف رخ داد، به ویژه آنکه پیش از آن و در عملیاتی دقیق و کیفی ارتش سوریه موفق شده بود، تپه مرکز رادیو و تلویزیون شهر تدمر واقع در غرب این شهر را از داعش باز پس گیرد.

با رسیدن استحکامات و تجهیزات نظامی نیروهای ارتش سوریه توانستند، امنیت قلعه تدمر را تا شعاع دو کیلومتر اطراف این قلعه تامین کنند.

۱۳۹۴/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...