نسخه چاپی

برانكو كاری با هافبك برزیلی ندارد

ماجرای خط خوردن گابریل از دربی چه بود؟

فرناندو گابریل كه در نیم فصل به جمع سرخپوشان اضافه شد، غایب بزرگ این تیم در بازی داربی بود كه البته با حرف و حدیث های فراوانی نیز همراه بود.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، در حالی که پیش از این عنوان شده بود هافبک برزیلی پرسپولیس در آخرین تمرین این تیم پیش از دیدار برابر پرسپولیس دچار مصدومیت شده و به همین خاطر از اردوی این تیم خارج شده حرف و حدیث های جدیدی در این باره شنیده می‌ شود.

یکی از منابع آگاه در پرسپولیس درباره غیبت این بازیکن به "ورزش سه" گفت: برانکو ایوانکوویچ در آخرین تمرین این تیم پیش از بازی دربی، فرناندو را در ترکیب تیم ذخیره ها قرار داده که به مذاق هافبک برزیلی خوش نیامد و در ادامه این بازیکن با گرفتن مچ پایش تمارض به مصدومیت کرد. اتفاقی که عصبانیت سرمربی پرسپولیس را در پی داشت و او که در این مدت و در ماجرای پیام صادقیان نیز نشان داده بود با بی انضباطی مماشات نمی‌ کند، دستور به خروج فرناندو گابریل از اردوی تیمش را داد.

فرناندو گابریل امروز در استادیوم آزادی حاضر خواهد شد تا دیدار تیمش برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا را از نزدیک تماشا کند و گفته می‌ شود 10 روز دیگر و بعد از دیدار برگشت پرسپولیس ـ الهلال به کشورش بازخواهد گشت و با اتفاقات رخ داده به نظر می‌ رسد برانکو نسبت به او عدم نیاز کرده.

۱۳۹۴/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...