نسخه چاپی

هدیه برای معرفی نارنجك‌اندازها

هواداران پرسپولیس استقبال خوبی از دیدار با الهلال به عمل آورده‌اند و تاكنون بیش از ۴۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، در حالی که کمتر از یک ساعت و 30 دقیقه به آغاز بازی پرسپولیس و الهلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده تاکنون بیش از 45 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* ترافیک سنگینی در ورودی‌های ورزشگاه آزادی وجود دارد که این مسئله باعث شده ورود هواداران به ورزشگاه مشکل شود.

* از بلندگوی ورزشگاه چندین آهنگ پاپ پخش شد که این مسئله باعث شد هواداران به وجد بیایند. وقتی آهنگ پاشایی پخش شد همه مشغول خواندن این ترانه شدند.

* هواداران پرسپولیس در شعارهایی علیه استقلال و امیر قلعه‌نویی موضع گرفتند و همچنین شکست روز جمعه مقابل پرسپولیس را به استقلالی‌ها یادآوری کردند.

* هنگام ورود به ورزشگاه آزادی صدای بوق کر کننده هواداران پرسپولیس کاملا به گوش می‌رسید.

* هواداران پرسپولیس که زیر جایگاه خبرنگاران مستقر هستند یکی از خبرنگاران ایرانی را با خبرنگار عربستانی اشتباه گرفتند و علیه او شعار سردادند اما بعد از اینکه متوجه شدند آن شخص ایرانی است وی را تشویق کردند.

* ساعت 17:40 تیم داوری و ناظران مالزیایی این دیدار به زمین آمدند تا زمین را مورد بررسی قرار دهند.

* کاروان تیم الهلال ساعت 17:45 وارد ورزشگاه شدند که این مسئله با واکنش شدید هواداران پرسپولیس مواجه شد و آنها علیه الهلال شعار سردادند.

* مسئول کانون هواداران پرسپولیس که به واسطه بلندگو با هواداران صحبت می‌کرد از آنها خواست با توجه به اینکه پرسپولیس امروز نماینده ایران است نگاه حرفه‌ای به بازی داشته باشند تا در بازی برگشت پرسپولیس و الهلال مشکلی برای سرخپوشان در عربستان رخ ندهد. این شخص همچنین اعلام کرد شعارهایی که علیه آل سعود و الهلال داده می‌شود از سوی نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا ضبط می‌شود و نباید این کار صورت بگیرد. نکته جالب اینجا بود که بعد از این سخنرانی باز هم هواداران پرسپولیس علیه الهلال و آل سعود شعار سردادند.

* مسئول کانون هواداران پرسپولیس از هواداران خواست نارنجک‌ انداز‌ها و لیزراندازهای احتمالی بازی را معرفی کنند و از سوی باشگاه هدیه بگیرند.

۱۳۹۴/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...