نسخه چاپی

با ناهنجاری‌های اجتماعی با قوت برخورد می‌شود

عکس خبري - با ناهنجاري‌هاي اجتماعي با قوت برخورد مي‌شود

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در بحث صیانت، قرارگاه جهانی صیانت راه‌اندازی شده كه جلساتی داشته و نتیجه آن اعلام می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری در صبحگاه عمومی نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی این نیرو با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: مقام معظم رهبری رسیدگی به وضعیت معیشت کارکنان و صیانت از کارگران و ارتقای روحیه دینی، انقلابی و اسلامی کارکنان را در محورهای اصلی که در حکم فرماندهی ناجا مورد تأکید قرار دارند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد:‌ در بحث صیانت، قرارگاه جهانی صیانت راه‌اندازی شده که جلساتی داشته و نتیجه آن اعلام می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: حتما موضوع پاکدستی و پاک‌چشمی برای ما اولویت دارد و شما نیروهای عزیز انتظامی باید مثل گذشته ثابت کنید که امین مردم بوده و هستید.

این مقام ارشد انتظامی کشور با بیان این مطلب که پلیس امروز در طراز جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: باید این هم طرازی را در همه شئونات خود حفظ کنیم.

وی گفت: امروز مسئولیت امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم به دست ماست و مسئولیت کمی نیست و اگر بخواهیم به خوبی این مسئولیت را انجام دهیم باید حتماً خودمان را در شأن جمهوری اسلامی ایران بدانیم و بیابیم.

سردار اشتری به محور دوم فرمایشات رهبری اشاره و بیان داشت: موضوعات اجتماعی و اخلاقی و رفع دغدغه‌های مردم از جمله این موارد بوده است و باید نگرانی‌هایی را که مردم شریف و عزیز دارند، برطرف کنیم.

وی افزود: یکی از نگرانی‌ها، معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر و برخورد با باندها و شبکه‌هاست که برای ما اولویت دارد، همچنین برخورد با کسانی که جوانان ما را منحرف می‌سازند و پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان نیز اولویت‌های ناجاست.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد:‌ در موضوعات ناهنجاری‌های اجتماعی باید طبق دستورالعملی‌هایی که در سراسر کشور ابلاغ شده با رعایت همه جوانب و هماهنگی مرجع قضایی، با قدرت انجام شود چرا که پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از وظایف ماست.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: برخورد با جرایم مشهود از وظایف ماست و ان‌شاءالله با هماهنگی و برنامه‌ریزی صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد و در این حوزه اقداماتی خواهیم داشت که به صورت قوی‌تر از سال گذشته ادامه پیدا می‌کند.

۱۳۹۴/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...