نسخه چاپی

افتتاح بازارچه خیریه درزیرگذر چهارراه ولیعصرتهران

عکس خبري -افتتاح بازارچه خيريه درزيرگذر چهارراه وليعصرتهران

بازارچه خیریه شبكه همیاری با هدف گسترش فرهنگ مهربانی و خود اتكایی با ارایه محصولات و صنایع فرهنگی ایرانی و اسلامی از 4 الی 6 خرداد ماه در زیرگذر میدان ولیعصر(عج) دایر خواهد بود و ساعات بازدید این نمایشگاه 9 صبح تا 9 شب است.

به گزارش خبرنگار معاونت فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداري مترو تهران و حومه، صبح امروز دكتر محسن نايبي مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه در مراسم افتتاح بازارچه خيريه در زیر گذر چهار راه ولیعصر(عج) كه تا ششم خرداد ماه داير خواهد بود گفت: به همت معاونت فرهنگي اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران 60 تشکل خیریه ثبت شده در اين نمايشگاه گرد هم آمده اند و سعي شده سازمان هاي مردم نهادي كه خدمات متفاوتي را ارائه مي دهند به مردم معرفي شوند.
وي با بيان اينكه فعاليت هاي اين NGO ها مي تواند به پيشگيري و حل بسياري از معضلات اجتماعي كمك كند افزود: شركت بهره برداري مترو تهران براي در اختيار قرار دادن فضا و امكانات به اين مجموعه خيريه پيش قدم بوده و اميدوارم اين تجربه موفق باعث شود تا ساير مجموعه هاي شهرداري هم فضاهاي مناسبي را براي اين اقدامات در نظر بگيرند.
نايبي تصريح كرد: این حرکت در راستای فعالیت های فرهنگی مترو و حمایت از اقشار آسیب پذیر اجتماعی انجام می شود افزود: با تاکیدات شهردار تهران نگاه به مترو از سازه فیزیکی به یک نهاد اجتماعی تغییر کرده و هدف مدیریت این مجموعه ایجاد فضای اجتماعی پویا و موثر در این شهر زیرزمینی است.
همچنین معاون فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران نیز در این افتتاحیه با بيان اينكه لازمه افزایش مشارکت اجتماعی در شهر تهران منوط به شناخته شدن این تشکل ها و توانمندی های آنان است و زیرگذر مذکور این ظرفیت را به لحاظ تردد گسترده عموم دارد اظهار داشت: در راستای پیشبرد و هم افزایی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، نمایشگاه و جشنواره های متعددی در حوزه های مختلف در این زیرگذر فرهنگی از سوی این معاونت برگزار می شود.
بازارچه خيريه شبكه همياري با هدف گسترش فرهنگ مهرباني و خود اتكايي با ارايه محصولات و صنايع فرهنگي ايراني و اسلامي از 4 الي 6 خرداد ماه در زيرگذر ميدان وليعصر(عج) داير خواهد بود و ساعات بازديد اين نمايشگاه 9 صبح تا 9 شب است.

۱۳۹۴/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...