نسخه چاپی

تسلیت روحانی برای درگذشت پدر شهیدان پورصالح

عکس خبري -تسليت روحاني براي درگذشت پدر شهيدان پورصالح

رئیس جمهوری در پیامی درگذشت مرحوم حاج حسین پورصالح، اسوه صبر، ایثار و استقامت و پدر شهیدان والامقام محمود و مهدی و جانباز سرافراز محمد پورصالح را تسلیت گفت.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی، در پیامی درگذشت مرحوم حاج حسین پورصالح، اسوه صبر، ایثار و استقامت و پدر شهیدان والامقام محمود و مهدی و جانباز سرافراز محمد پورصالح را تسلیت گفت و از درگاه ایزد منان برای آن پدر مجاهد، رحمت واسعه الهی و همجواری با ارواح مطهر فرزندان شهیدش و برای بازماندگان، صبر و اجر مسئلت کرد.

متن پیام حجت الاسلام و المسمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله واناالیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج حسین پورصالح، اسوه صبر، ایثار و استقامت و پدر شهیدان والامقام محمود و مهدی و جانباز سرفراز محمد پورصالح موجب تألم و تأثر خاطر گردید.
به یقین یاد و خاطره فداکاری های این فقید سعید که علاوه بر تقدیم فرزندان دلبند خود به اسلام و انقلاب، جد بزرگوار شهیدان والاتبار محمد و محسن فرجی علی آبادی نیز هستند، در تاریخ پر افتخار ایران عزیز رفیع و ماندگار خواهد بود.

اینجانب این مصیبت را به خانواده بزرگ ایشان و عموم ملت شهیدپرور ایران تسلیت گفته، از درگاه ایزد منان برای آن پدر مجاهد، رحمت واسعه الهی و همجواری با ارواح مطهر فرزندان شهیدش و برای بازماندگان معزز، صبر و اجر مسئلت می نمایم.
حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۴/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...