نسخه چاپی

طرح امنیت دریا از امروز كلید خورد

سردار سعید منتظرالمهدی در اولین نشست سخنگوی نیروی انتظامی با اصحاب رسانه به كلید خوردن طرح دریا از امروز اشاره و اظهارداشت: در بیش از 110 نقطه ساحلی استان‌های شمالی كشور از جمله گلستان، مازندران و گیلان قرارگاه‌های امنیتی انتظامی ساحلی به جهت هماهنگ‌سازی دستگاه‌ها و ایجاد امنیت و پشتیبانی انتظامی برقرار شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس،سخنگوی ناجا هدف از ایجاد این قرارگاه‌ها را تلاش برای سرویس‌دهی مناسب، تخلیه هیجان مناسب جوانان، اهتمام جدی، انجام خدمات مشاوره‌ای و ایجاد فضای صمیمی عنوان کرد.

سردار منتظرالمهدی تصریح کرد: مردم باید با خادمین خود در این زمینه همکاری کنند و ناجا تلاش می‌کند در ایجاد پایداری و آسایش و آرامش نقش داشته باشد.

معاون اجتماعی ناجا در مورد حضور بانوان در استادیوم‌های والیبال اظهارداشت: هیچ ابلاغی در این خصوص انجام نشده است؛ وزارت ورزش، وزارت کشور و نیروی انتظامی 3 هسته اصلی تصمیم‌گیری در این زمینه هستند و وزارت کشور که مرجع رسمی است تاکنون هیچ ابلاغی صادر نکرده و برای حضور بانوان در استادیوم والیبال ما ابلاغیه‌ای نداشتیم، اگر ابلاغ شود ما امننیت را تامین می‌کنیم.

وی در مورد حضور تعدادی از بانوان در بازی بسکتبال اظهارداشت: شاید تعدادی بودند که هماهنگ شده بود.

۱۳۹۴/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...