نسخه چاپی

خداحافظی بی سرو صدا دو عضو هیئت مدیره استقلال

باشگاه خبرنگاران، در حالیکه شرایط در هیئت مدیره تیم استقلال به خوبی پیش می‌رود اما از سوی مسئولان در وزارت ورزش اعلام شده است که اعضای این تیم باید کاهش یابند تا سه عضو در تیم باقی بمانند و تا پایان فصل استقلال را همراهی کنند.

گفتنی است بنا به اعلام مسئولان در وزارت ورزش، جدایی دو عضو از هیئت مدیره تیم استقلال کاملا قطعی و اعلام شده است و به همین دلیل شرایط برای فعالیت تنها سه عضو مهیا شده است.

با اینکه برخی از اعضا راضی به جدایی از هیئت مدیره نیستند اما این اتفاق رخ داده است غلامحسین فرزامی یکی از این اعضاست که در این تیم فعالیت داشت اما قرار است از جمع آبی ها جدا شود و فعالیت خود را در تیم دیگری ادامه دهد.


شایان ذکر است مقداد نجف نژاد یکی از اعضای دیگر هیئت مدیره است که قرار است از بین دیگر اعضا جدا شود و همراه استقلال نباشد.

اعلام شده است که تنها احمد رسولی نژاد، علی فتح الله زاده و امیدوار رضایی در تیم باقی می‌مانند زیرا باقی اعضا نتوانستند شرایط ایده آلی در تیم ایجاد کنند به همین دلیل اعلام شده است که جدایی آن ها از تیم قطعی است و اصراری به حضورشان در استقلال وجود ندارد.

شایان ذکر است قرار بود اعضای تیم استقلال در هیئت مدیره برای این تیم در آمد زایی کنند اما این اتفاق رخ نداده است و به همین دلیل تصمیم مسئولان قطعی است.

۱۳۹۱/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...