نسخه چاپی

طنازی های امید تدبیر زاده از هفته ای كه گذشت/ همه چی آرومه

سید دمت گرم

عکس خبري -سيد دمت گرم

یکی میاد یه چیزی میگه میره بعد هزار تا آدم ریز و درشت باید بیان ماله بکشن روی حرف هاش! یکی رو میگیرن، یکی دیگه صداش در میاد! بعد مذاکره رو با ترکمانچای اشتباه میگیرن و برنامه آینده نگرانه و متقن می ریزن! یه سید هم هرچه فریاد برمی آورد گوشی نیست که بشنود! این شما و این هم اخبار این هفته!

کلاهتو بذار بالاتر!
این طوری حرف میزنی بعد میگی چرا هیچکی منو دوست نداره و از ما انتقاد نمی کنه؟! میگن بعد از لغو تحریم ها در قرن آینده شربت آبلیمو همه چیش اندازه میشه! یعنی لازم نیست هی شکر بریزی و امتحان کنی، دوباره آب بریزی امتحان کنی! و باز هم همین منابع خبری میگن به خاطر نزدیکی به ده تیر (روز توافق) ابرها در حال نزدیک شدن به آسمان ایران هستند. یعنی مشکل آب حله، مردم کلاهتون رو بذارین بالاتر!

گوش کن
به بعضی ها باید گفت بابا تموم شد دورانت! باورنداری؟یه خورده اخبار گوش کن! بعد از همه این حرف ها آخه مسیر رو هم اشتباه داری میری! با اعلام این که «آه! عزیزم! من تا آخرین نفس از تو دفاع خواهم کرد!» که مشکل اون بابا کم نمیشه! بیش تر هم میشه! حالا مثلا ما باور کردیم که طرف پاک دسته و از این حرف ها! گوش کن ببین چی میگم! با این کارها و این حرفات دیگه همین قدر هم تحویلت نمیگیرن ها!

فراتر از جنگ
من نمی گم، تموم دنیا میگن! «شگفت زده شدم» آنتونی بلینکن، معاون وزیر خارجه آمریکا در سخنانی در واشنگتن گفته:«توافق احتمالی با ایران دارای دستاوردهایی است که حتی جنگ هم نمی‌توانست چنین دستاوردهایی برای ایالات متحده آمریکا به ارمغان بیاورد.» و ما در همین لحظه تبریکات صمیمانه خود را نثار همه آن هایی که آب نخوردند تا تحریم رفع شود می کنیم و همچنام منتظر لغو کامل تحریم های ظالمانه می مانیم!

سید دمت گرم
سیدشهاب الدین حسینی! بازیگر! کسی هم ازش هیچ انتظاری نداره! اما میاد و کار یک تجمع رو با یک پست انجام میده! سید در جدیدترین پست خود در صفحه شخصی اش تصویری از یکی از 175 شهید غواص را منتشر کرده و نوشته:«آقایان نه چندان محترم عرصه اختلاس با دیدن این تصاویر اگر در دم از شرم بمیرید بر شما حرجی نیست.» همین که عکس شهدا رو گذاشتی دمت گرم! همین که یه تاختی به مجرمین کردی دمت بش تر گرم! همین که تو فضای این سینما نفس می کشی و حواست به اونا نیست و به این وره دمت بیش تر گرم! کلا دمت گرم!

۱۳۹۴/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...