نسخه چاپی

مهاجم دالاس توسط پلیس كشته شد

فردی كه صبح امروز به سمت اداره پلیس دالاس تیراندازی كرده و بسته‌های انفجاری در نزدیك ساختمان كار گذاشته بود، توسط تك‌تیراندازان پلیس آمریكا كشته شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، 10 ساعت پس از آنکه فردی ناشناس سوار بر یک خوردوی ون اداره پلیس دالاس ایالت تگزاس را هدف قرار داد، وی نهایتا در درگیری با پلیس جان خود را از دست داد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه سی‌ان‌ان، پلیس تائید کرده است که این فرد پس از تعقیب و گریز و ساعت‌ها محاصره، توسط تک‌تیراندازها هدف قرار گرفته و کشته شده است.

این فرد که هنوز انگیزه‌اش از تیراندازی امروز مشخص نیست، در تماس با پلیس اعلام کرده بود که ساختمان پلیس را منفجر می‌کند.

در پی این تماس، نیروهای پلیس به بررسی محل پرداخته و چندین بسته محتوی مواد انفجاری را در نزدیکی ساختمان پلیس شناسایی کردند. دستکم یکی از این بسته‌ها زمانی که یک ربات خنثی‌ساز قصد جابجایی آن را داشت، منفجر شد.

بنا بر اعلام «دیوید براون» رئیس پلیس دالاس، مهاجم پس از آنکه در منطقه «هاتچینز» در حومه شهر گیر افتاد، مقاومت کرده و نهایتا پس از آنکه تک تیرانداز‌ها او را هدف قرار دادند، جان خود را از دست داد.

پلیس اعلام کرده تا زمان مشخص شدن نتایج آزمایشات بر روی جسد، نمی‌تواند هویت وی را تائید کند.

فرد مهاجم پیش از درگیری با پلیس، اعلام کرده بود که ون حامل وی نیز پر از مواد انفجاری است. همین امر موجب شده بود تا نیروهای پلیس در هدف قرار دادن خودرو احتیاط به خرج دهند.

بنا بر اعلام پلیس، پس از پایان حادثه، دستکم دو بمب لوله‌ای در خوردوی مهاجم کشف شده است.

براون با بیان اینکه این فرد به دنبال کشتن افسران پلیس بوده، گفت نیروهای پلیس خوش‌شانس بوده‌اند که به آن‌ها آسیبی نرسیده است.

هرچند در ابتدا گمانه‌زنی‌هایی در مورد تروریستی بودن این حادثه مطرح شده بود، اما پلیس دالاس این فرضیه را رد کرده است.

۱۳۹۴/۳/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...