نسخه چاپی

عنایتی: منصوریان فاكتورهای موفقیت را دارد

كاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: هر فردی كه به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد باید مورد حمایت هواداران و پیشكسوتان این باشگاه قرار بگیرد.

به گزارش نما ، رضا عنایتی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد پیشنهاد رسمی استقلال برای جذب علیرضا منصوریان و اینکه برخی معتقدند این مربی در صورت آمدن به استقلال کار سختی دارد گفت: نمی‌دانیم چرا باید مدام از چالش‌ها و سختی‌ها حرف بزنیم و هیچ‌کس نمی‌خواهد مثبت حرف بزند. ما می‌خواهیم همه چیز را سخت جلوه دهیم و با ناامیدی حرف بزنیم. چرا یک نفر از احتمال موفقیت منصوریان حرف نمی‌زند، چرا به این فکر نمی‌کنیم که او می‌تواند نتایج خوبی بگیرد تا یک مربی جوان و خوب به فوتبال ایران معرفی شود؟

او ادامه داد: منصوریان نتایج خوبی در نفت گرفت و مربی‌ای است که اطلاعات خوبی دارد. او فاکتورهای موفقیت را دارد و الان هم می‌بینید که در خیلی از تیم‌های معروف دنیا، مربیان جوان مشغول به کار هستند و نتیجه هم گرفته‌اند. ما نباید ناامیدانه حرف بزنیم و دنبال خراب کردن جو استقلال باشیم. فعلا که سرمربی استقلال انتخاب نشده ولی هر فردی سرمربی استقلال شد، هواداران و پیشکسوتان باید او را حمایت کنند.

عنایتی در خصوص وضعیت خودش در باشگاه استقلال گفت: یک فصل دیگر قرارداد دارم ولی قبلا هم گفته‌ام که باید سرمربی انتخب شود تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

۱۳۹۴/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...