نسخه چاپی

اخبار جدید از تكمیل مترو تهران

مدیرعامل متروی تهران و حومه از بهره‌برداری همزمان ۲۰ كیلومتر مترو خط ۳ خبرداد.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، هابيل درويش در مراسم افتتاح ايستگاه عبدل‌آباد با بيان اينکه بزودي بزرگترين پروژه ريلي در کشور و حتي خاورميانه به طور کامل مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد، گفت: در تمام دنيا عرف بهره‌برداري از خط مترو، ۳ الي ۵ کيلومتر است اما بزودي ۲۰ کيلومتر مترو به صورت يک جا مورد بهره‌برداري قرار خواهد گرفت.

وي با بيان اينکه راه‌اندازي ۲۰ کيلومتر مترو، ۲۰۰۰ ميليارد هزينه دربر داشت، گفت: دولت تنها ۱۱۰ ميليارد تومان به ما داد که ما هم به عنوان عوارض لوازم و تجهيزاتي که در بندرعباس مانده بود، ۲۰۰ ميليارد تومان آن را به دولت پس داديم.

مديرعامل متروي تهران و حومه با بيان اينکه براساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده خط ۶ و ۷ متروي تهران به طول ۷۰ کيلومتر تا پايان سال ۹۵ به بهره‌برداري مي‌رسد، گفت: ۱۲ هزار ميليارد تومان براي بهره‌برداري از اين دو خط مترو اعتبار لازم است و اميدواريم دولت از هر طريق ممکن همچون فاينانس و... به مترو کمک بکند تا اين پروژه بزرگ به بهره‌برداري برسد.

درويش مدير عامل مترو
درويش در پايان افزود: بزرگترين پروژه ريلي در خط ۳ به طول ۲۰ کيلومتر با هدف کاهش فاصله جنوب و شمال تهران در آينده‌اي نزديک مورد بهره‌برداري قرار خواهد گرفت.

۱۳۹۴/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...