نسخه چاپی

زمان ثبت‌نام سفرهای عتبات دانشگاهیان

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: تاریخ ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از اواخر تیر در سایت لبیك اعلام خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه حج و زیارت، محمد زارع گفت: پیش از این قرار بود ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از اواخر خرداد ماه انجام شود، اما به دلیل مشکلات پرداخت وام از سوی بانک‌ها، روند ثبت‌نام به تاخیر افتاد.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: تاریخ و نوع اعزام به صورت زمینی یا هوایی و قیمت نهایی از سوی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ستاد در تلاش است تا کاروان‌های عتبات دانشگاهیان، ارزان‌تر و با کیفیت‌تر از کاروان‌های عادی با برنامه‌های فرهنگی ویژه دانشگاهیان برگزار شود.

زارع تصریح کرد: ثبت‌نام در سه گروه دانشگاهیان سراسر کشور شامل اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر با یکی از محارم، پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه‌ها، گروه دانشگاهیان اعزام شده به عمره در سال ۹۴ و گروه جامانده های عمره ۹۴ انجام خواهد شد.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: دانشگاهیان اعزام‌شده به عمره در سال جاری و جامانده‌های عمره ۹۴ بدون قرعه‌کشی اعزام خواهند شد.

۱۳۹۴/۴/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...