نسخه چاپی

هلاكت ۹۰۰ داعشی در عملیات آزادسازی بیجی

فرمانده عملیات صلاح الدین گفت :بیش از نهصد تروریست تكفیری صهیونیستی در عملیات آزادسازی شهر بیجی به هلاكت رسیدند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سرلشگر جمعه عناد گفت: دراین عملیات که درچهل کیلومتری شمال تکریت صورت گرفته است ، دهها خودروی بمبگذاری شده تروریستها منهدم شد.

پیش ازظهرامروز هم نیروهای امنیتی درعملیات آزادسازی مناطق اطراف بیجی، 20 تروریست به هلاکت رسیدند و دو خودروی بمبگذاری شده آنها منفجر شد.

نیروهای عراقی پس از بیرون راندن تروریست ها از شهر بیجی، کار خنثی سازی خودروهای بمبگذاری شده ، تله های انفجاری و مین های کار گذاشته شده درکوچه و خیابانهای این شهر را آغاز کرده اند.

فرمانده عملیات صلاح الدین گفت: ارتش و داوطلبان مردمی ، شهر بیجی را به گورستانی برای تروریست های تکفیری صهیونیستی داعش بدل کرده اند.

با آزادسازی بیجی ، روند پیش روی نیروها به سمت شهر الصینیه وهمچنین مناطق غربی به سمت شهر الحدیثه در استان انبار نیز ادامه یافته است.

داوطلبان مردمی سعی دارند ، با نفوذ از استان صلاح الدین، حلقه محاصره تروریست ها در استان انبار را تنگتر کنند.

استان صلاح الدین با استان انبار مرزی مشترک دارد و داعش با استفاده ازحلقه وصل این دو استان به موصل و همچنین مناطق مرزی سوریه تردد می کند.

خبر دیگر اینکه ،‌ دادگاه عراقی برای 24 متهم کشتار پایگاه اسپایکر در استان صلاح الدین این کشور حکم اعدام صادر کرد. چهار نفر از متهمان این پرونده تبرئه شدند.

۱۳۹۴/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...