نسخه چاپی

جمع آوری قلیان از بوستان‌ها و معابر

شهردار ناحیه ۷ منطقه ۴ از اجرای طرح ضربتی جمع آوری قلیون كش ها و قلیون فروشان در بوستان ها و معابر این ناحیه خبر داد و افزود: در حال حاضر این طرح در بوستان جنگلی لویزان به مرحله اجرا درآمده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، سید محسن حجت پور شهردار ناحیه ۷ با اعلام این خبر گفت: با توجه به حضور شبانگاهی تعدادی افراد سودجو در حاشیه خیابان هنگام حد فاصل چهارراه استقلال تا بزرگراه شهید بابائی و بخش هایی از جنگل لویزان که با عرضه و اجاره قلیان و مواد مخدر علاوه برآسیب رساندن به فضای سبز و مبلمان شهری موجبات نارضایتی اهالی و مشکلات متعدد در عبور و مرور وسائط نقلیه را فراهم آورده بودند، با همکاری دادسرای ناحیه ۴ تهران و کلانتری ۱۴۶ فرجام جمع آوری و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از تجمع افراد بزهکار در حاشیه غرب و جنگل لویزان که علاوه بر فروش و اجاره قلیان آسیب های فراوانی را به فضای سبز وارد نموده بودند سرتاسر این محور نرده کشی شد.

حجت پور اضافه کرد: در ادامه روند پاکسازی محور خیابان هنگام ضمن دستگیری سه نفر از عرضه کنندگان قلیان و تحویل این افراد به مراجع قضایی، ۴ دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیف و فک پلاک شد.

شهردار ناحیه ۷ تصریح کرد: به منظور رفاه حال خانواده ها و همچنین کاهش هنجارهای اجتماعی، این طرح در محدوده ناحیه ۷ استمرار خواهد داشت.

حجت پور از اجرای تمهیدات ویژه برای جلوگیری از حضور اینگنه افراد در محدوده جنگل لویزان خبر داد و گفت: با درخواست مراجع قضایی جهت استمرار این طرح، ضمن انجام تبلیغات محیطی، نصب یک دستگاه کانکس تیپ نیروی انتظامی در محل های مورد نیاز در دستور کار قرار گرفته است.

۱۳۹۴/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...