نسخه چاپی

امضاء تفاهم همكاری بین ستاد بازسازی عتبات و شورای عالی استان‌ها

عکس خبري -امضاء تفاهم همکاري بين ستاد بازسازي عتبات و شوراي عالي استان‌ها

ستاد بازسازی عتبات عالیات با شورای عالی استان‌های كشور تفاهم نامه همكاری امضا كردند.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، حسن پلارک در مراسم امضاء این تفاهم نامه با اشاره به بیش از 10 سال فعالیت ستاد بازسازی عتبات گفت: عمده فعالیت‌های ستاد طی 8 سال نخست در حوزه بازسازی بود که از دو سال پیش و با اتمام طرح‌های بازسازی، ستاد اجرای پروژه‌های بزرگ توسعه‌ای را آغاز کرده است.
وی افزود: گستردگی و وسعت پروژه‌ها، نیاز به سرمایه‌گذاری بالا و پیچیدگی‌های فنی ازجمله ویژگی‌های طرح‌های توسعه‌ای در دست اجرا در اعتاب مقدسه است.‌
وی طرح بزرگ صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف، صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلا، صحن صاحب الزمان در سامراء و صحن امام رضا در کاظمین را ازجمله طرح‌های توسعه‌ای دردست اجرا و برنامه‌های ستاد برشمرد و گفت: با توجه به وسعت این پروژه‌ها، اجرای مطابق با برنامه‌زمانبندی آنها نیازمند افزایش مشارکت‌های مردمی است.
وی با اشاره به امضاء تقاهم نامه همکاری با شورای عالی استان‌های کشور اظهار کرد: با توجه به ارادتی که مجموعه شوراهای اسلامی شهر و روستای سراسر کشور به ائمه اطهار(ع) داشته و ارتباط خوبی نیز با اقشار مختلف مردم دارند، امیدواریم بتوانند زمینه افزایش مشارکت‌های مردمی در این امر مقدس را فراهم کنند.
در این جلسه غلامرضا بصیری‌پور رئیس شورای عالی استان‌های کشور نیز امضاء این تفاهم نامه را زمینه‌ای برای خدمت به آستان مقدس اهل بیت(ع) اعلام کرد و گفت: تمامی مجموعه شورای عالی استان‌ها آمادگی کامل دارند تا ستاد بازسازی عتبات را در رسیدن به اهداف مقدس خود یاری کنند.
براساس این گزارش، همکاری در جمع آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی اعتاب مقدسه، همکاری در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی، همکاری در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی، برگزاری نمایشگاه و همایش‌های مشترک و ...ازجمله مفاد این تفاهم همکاری است.


۱۳۹۴/۴/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...