نسخه چاپی

گله جایگاه‌داران از مدیریت سامانه سوخت

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت از مدیریت سامانه هوشمند سوخت به‌دلیل انتخاب زمان نامناسب برای روزآمد كردن نرم‌افزار جایگاه‌ها گله كرد و گفت:‌ ازدحام صف‌های سوخت‌گیری تا ساعت ۱۵ برطرف می‌شود.

به گزارش نما، ناصر رئیسی‌فرد با اعلام اینکه مشکل سوخت‌گیری حدود 95 درصد جایگاه‌ها برطرف شده است و تا یک ساعت آینده نیز باقی جایگاه‌ها فعال خواهند شد گفت: برای حل مشکل پنج شش درصد باقی مانده جایگاه‌ها، کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در حال اعزام به جایگاه‌های مربوطه هستند.

وی با اشاره به اینکه به علت توقف سوختگیری در جایگاه‌ها از ساعت سه تا هفت امروز صف‌های طولانی تشکیل شده است گفت: البته آغاز سفرهای تابستانی نیز مزید بر علت شد تا صف‌های سوختگیری طولانی‌‌تر شود. با این حال تلاش شد تا در مجتمع‌های خدماتی و مسافرتی شرایط برای مردم تسهیل شود.

رئیسی‌فرد درباره علت توقّف سوخت‌گیری توضیح داد: در هر ماه، سامانه هوشمند سوخت نسخه‌ (ورژن) جدید را به جایگاه‌ها ارسال می‌کند؛ بعد از نصب نسخه جدید نازل‌های سوخت‌گیری فعال خواهد شد اما مشکلی که امروز برای جایگاه‌ها رخ داد را نمی‌دانم.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی جایگاه‌داران سوخت با اشاره به اینکه سامانه هوشمند سوخت قدیمی شده است و رخ دادن چنین مشکلاتی طبیعی است، گفت: البته این گونه مشکلات در هر سیستم الکترونیکی ممکن است پیش‌ بیاید.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پیش از این چنین مشکلی در جایگاه رخ داده بود، اظهار داشت: بله؛ این مشکل در سال‌های گذشته هم رخ داده بود اما به‌دلیل اینکه در شرایط عادی اتفاق افتاده بود و شامل جایگاه‌های سراسر کشور نمی‌شد، کار سوخت‌گیری را چندان دچار اختلال نکرد.

رئیسی‌فرد با بیان اینکه صف‌های طویل سوخت‌گیری تا حدود ساعت 15 برطرف خواهد شد، مردم را به خویشتن‌داری دعوت کرد و گفت: تنها گلایه‌ای که از مدیریت سامانه هوشمند سوخت دارم، انتخاب زمان نامناسب برای روزآمد کردن نرم‌افزار جایگاه‌هاست؛ چرا که در این روزها با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و آغاز سفرهای تابستانی، تقاضا برای سوخت افزایش می‌یابد.

این جایگاه‌دار با اظهار اینکه البته شرکت ملّی پخش فرآورده‌های نفتی تمام تلاش خود را برای حل مشکل به کار گرفت، متذکر شد: از صاحبان جایگاه‌ هم خواسته شد تا با حضور در جایگاه‌های علاوه بر نظارت و مدیریت مستقیم بر سوخت‌گیری، مردم را که گمان می‌کردند قادر به دریافت سوخت نیستند، به آرامش دعوت کنند.

به گزارش تسنیم، از ساعت سه بامداد امروز - پنج‌شنبه، 25 تیر - سوخت‌گیری در جایگاه‌های سراسر کشور به‌دلیل روزآمد کردن نرم‌افزار جایگاه‌ها متوقف شده بود.
منبع: تسنیم

۱۳۹۴/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...