نسخه چاپی

ظریف، صالحی و فانی در صحن مجلس

در جلسه روز سه شنبه ۳۰ تیر، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و علی اكبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ایران حضور می یابند و از روند مذاكرات جمهوری اسلامی ایران با كشورهای ۱+۵ و جمع بندی مذاكرات به نمایندگان گزارش می دهند.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، ظریف وزیر امور خارجه و علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ایران جهت ارائه گزارش و فانی وزير آموزش و پرورش جهت پاسخ به سؤالات نمایندگان در صحن مجلس حاضر می شوند.

مجلس شورای اسلامی هفته آینده فقط روزهای سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد. در جلسه روز سه شنبه ۳۰ تیر، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ایران حضور می یابند و از روند مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با کشورهای ۱+۵ و جمع بندی مذاکرات به نمایندگان گزارش می دهند.

همچنین علی اصغر فانی وزير آموزش و پرورش در جلسه روز چهارشنبه ۳۱ تیر مجلس حضور می یابد و به سؤالات روح اله عباسپور نماينده بوئين زهرا و آوج و علي ايران پور نماينده مباركه پاسخ می دهد. نمایندگان همچنین هفته آینده چهار دستور کار اعاده شده از شورای نگهبان دارند که باید به بررسی آنها بپردازند.

گزارش كميسيون اقتصادي در مورد طرح استفساريه قانون پولي و بانكي كشور و ماده(۳۹)آن، گزارش كميسيون اقتصادي در مورد لايحه اصلاح قانون مالياتهاي مستقيم مصوب ۱۳۶۶ و اصلاحات بعدي آن،گزارش كميسيون اجتماعي در مورد لايحه تمديد مهلت اجراي آزمايشي قانون ارتقاي سلامت نظام اداري و مقابله با فساد و گزارش كميسيون قضائي و حقوقي در مورد لايحه‌ مبارزه با تأمين مالي تروريسم که همگی اعاده شده از شورای نگهبان هستند در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

ادامه رسيدگي به گزارش كميسيون قضائي و حقوقي در مورد طرح اصلاح موادي از قانون مبارزه با قاچاق كالا و ارز، گزارش كميسيون اجتماعي در مورد طرح بازنگري مقررات اداري و استخدامي شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور، گزارش کميسيون انرژي در مورد طرح‌اساسنامه‌شركت‌ملي نفت‌ايران و گزارش كميسيون برنامه و بودجه و محاسبات درمورد طرح اعمال بخشودگي جرائم موضوع ماده (۱۹۱) قانون مالياتهاي‌مستقيم به قانون موسوم به تجميع عوارض‌ و برقراري ماليات‌ غير مستقيم ‌قوانين‌ بودجه‌ سنوات۱۳۷۷الي۱۳۸۱ از دیگر دستورات کاری نمایندگان است.

نمایندگان همچنین گزارش كميسيون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح‌استفساريه‌ماده(۵۹)‌ قانون‌برنامه‌پنجساله‌ پنجم‌توسعه‌ جمهوري‌ اسلامي‌ايران و گزارش كميسيون اقتصادي در مورد لايحه اجازه مشاركت جمهوري اسلامي ايران در افزايش سرمايه دور پنجم بانك توسعه اسلامي را استماع کرده و به گزارش شوردوم كميسيون انرژي در مورد طرح حمايت از صنعت برق كشور، گزارش كميسيون صنايع‌ و معادن درخصوص تحقيق و تفحص از صنعت فولاد كشور و گزارش كميسيون فرهنگي درمورد طرح جامع جمعيت و تعالي خانواده خواهند پرداخت.

۱۳۹۴/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...