نسخه چاپی

طنازی های امید تدبیر زاده از هفته ای كه گذشت/ همه چی آرومه

بازجویی از كلاغ ها!

این روزها که صحبت از رشادت ها و حمایت های تیم مذاکره کننده، و به خصوص رییس آن از ایران و ایرانی، نقل محافل شده و حالا که بعضی از رسانه ها و حتی بالاتر های تیم مذاکره کننده، یه حرف هایی می زنن که بوی سوء استفاده از آن ها میاد، باز هم مثل هفته قبل بیش تر همه چی آرومه های ما حول و حوش توافقنامه می چرخد الا دو تاش!


ne150.jpg
بازجویی از کلاغ ها!
ببین این یارو نتانیاهو چه بد بخت شده که دادستان کل رژیم صهیونیستی حکم بازجویی از او و همسرش را به اتهام استفاده از اموال عمومی برای مصارف شخصی صادر می کند. اتهامات مدعی صلح و امنیت جالبه. فروش برخی از اموال و اثاث ویژه دفتر نخست وزیری (اموال عمومی) توسط او و خانواده‌اش! هنوز نموم نشده! مسأله دیگر مربوط به شیشه‌های خالی آب و نوشیدنی‌ها بود که همسر نتانیاهو متهم بود در طول سال‌های 2009 تا 2013  آنها را برای خودش برداشته بود. فکر کن! شیشه خالی جمع می کنن! به نظر میاد جزو همکاران پسماند خشک باشند! یادم آمد کلاغ هم از اشیاء پر زرق و برق خوشش می آید!

این بچرخد آن نمی چرخد
رییس جمهور عزیز و محبوبمان بعد از توافق، در همین رابطه گفت:« من در روز توافق وین گفتم که تاریخ ورق خورد، بعضی‌ها فکر کردند که من تنها 23 تیر 1394 را می‌گویم، نه بلکه تاریخ در 24 خرداد 92 ورق خورد. مردم این تصمیم را اتخاذ کردند که اگر سانتریفیوژ بچرخد و زندگی نچرخد، آن هم خواهد ایستاد و این اشتباه است که کسی تمام کشور و تماما زندگی مردم را در چرخش سانتریفیوژ ببیند.» و دیروزش هم گفته بود:« در یک مسابقه و بازی فوتبال وقتی می‌گوییم برنده یا موفق شدیم، معنایش این است که سه گل زده و دو گل خورده‌ایم.» و ما همچنان خوش حالیم که در عصر توافق و لغو تحریم زیست می کنیم.

حداقل به خاطر آن چینی ها!
همانند بسیاری از سال ها این اتفاق
افتاد تا همچنان بلایای طبیعی بر طبل بی تفاوتی برخی از مسئولین بکوبد، تا
در نهایت همچنان بحث مدیریت بحران زلزله و سیل و آتش سوزی عملا در تعطیلات
دائمی به سر ببرد. تا اداره هواشناسی که تا بن دندان مسلح به دستگاه های
پیشرفته شده، در مرخصی به سر ببرد و سایت های هواشناسی خارجی این طوفان را
پیش بینی کنند. تا مرگبارترین طوفان و سیل هفته جاری در تهران رقم بخورد و
آمارهای رسمی به ما بگوید 20 تن کشته شدند از جمله دو کارگر چینی! باید به
مسؤولین گفت حداقل به خاطر آن چینی ها کمتر مرخصی بروید!

چه خوب گفته!
یکی از نمایندگان تهران گفته: آب از لب و لوچه برخی رسانه‌ها برای اظهار چاکری به آمریکای جنایتکار آویزان شده است. و گفته: یا اشباه الرجال و لارجال! اگر انقلابی نیستید، اگر غیرت ایرانی ندارید، حداقل مثل آمریکایی ها باشید که هنوز سیلی و ضربه ای که از ملت ما خورده اند را فراموش نکرده اند. و گفته: برخی رسانه های مزدور داخلی به دلیل توافقی که هنوز سرنوشتش معلوم نیست و ابهامات زیادی دارد، چنان برای خوش آمد دولت مردان آمریکایی دم تکان می دهند که آدم تعجب می کند!

دفاع جانانه از سرداران
یک منبع آگاه پیدا شده و خبر داده که ظریف بارها در مذاکرات، چه در گفت وگوهای خصوصی با جان کری و چه در یکی از جلسات وزیران خارجه ۱+۵ به ویژه در دور آخر،حمایت های شدید و قاطعی از سپاه انجام داده و گفته: «شما می دانید درباره چه کسانی صحبت می کنید؟ می دانید مردم ایران از سپاه به دلیل رشادت ها و فداکاری هایشان برای دفاع از میهن شان در برابر تجاوز صدام همواره سپاسگزارند؟ زمانی که همه نوع سلاح در اختیار صدام متجاوز بود و همه راه های دسترسی ایران به سلاح را دولت های شما بسته بودند، جوانان سپاهی با شهادت و ایثار از کشور دفاع کردند. مردم ما قدردان آنها هستند و به مصلحت خود شماست که به عنوان مخالف سپاه به مردم ایران معرفی نشوید.» و ما به این شجاعت رییس تیم مذاکره کننده افتخار می کنیم. و می دانیم که بهترین اتفاق خواهد افتاد...

۱۳۹۴/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...