نسخه چاپی

وزن كشی چهار وزن نخست انجام شد

وزن كشی چهار وزن نخست رقابت‌های بین المللی كشتی فرنگی جام زیلكوفسكی لهستان عصر امروز در شهر ورشو لهستان برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون کشتی، وزن‌کشی چهار وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام زیلکوفسکی لهستان عصر امروز در شهر ورشو لهستان برگزار شد و نتیجه این وزن‌کشی به شرح زیر اعلام شد:

در وزن 59 کیلوگرم حمید سوریان پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ابراهیم لابازانوف از روسیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور بعد با برنده آندره برگ استیک از نروژ و سوکول تونیمیر از کرواسی روبرو خواهد شد.

در گروه سوریان مینگیان سیمینوف از روسیه حضور دارد. محسن حاجی‌پور دیگر نماینده کشورمان در این گروه پس از استراحت در دور نخست در دور دوم ابتدا به مصاف البک تاژیف از بلاروس می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور دوم با برنده کشتی میان هامت رستم از ترکیه و الکساندر تریفونوف از اوکراین مسابقه می‌دهد. حاجی‌پور در گروه مقابل سوریان قرار دارد.

در این گروه 36 کشتی‌گیر وزن‌کشی کرده‌اند و با حضور اکثر کشتی‌گیران مطرح سطح این رقابت‌ها نزدیک به رقابت‌های جهانی است.

در وزن 98 کیلوگرم که 33 کشتی‌گیر حضور دارند قاسم رضایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف پاتریک کاوی از آمریکا می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان یوگنی گنچف از بلغارستان و میکولا کریسوف از اوکراین می‌رود.

در همین وزن مهدی علیاری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با بالازکیس کشتی‌گیر مطرح مجارستانی می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور بعد برنده جوزف راو از آمریکا و پیتر اوهلر از آلمان می‌رود. دو نماینده کشورمان همانند وزن 59 کیلوگرم در دو طرف جدول قرار دارند و در صورت حضور در دیدار فینال مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. در این گروه نیز کشتی‌گیران مدعی از کشورهای مختلف جهان حضور دارند.

رقابت‌های اوزان فوق فردا و رقابت‌های چهار وزن دوم نیز روز یکشنبه برگزار می‌شود و مهدی زیدوند و محمدعلی گرایی در وزن 66 کیلوگرم و مهدی نوری و شهاب قوره جیلی در وزن 130 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

۱۳۹۴/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...