نسخه چاپی

تاج: امیدوارم لیگ پر از جوانگرایی داشته باشیم

رئیس سازمان لیگ با حضور در ورزشگاه ثامن مشهد ابراز امیدواری كرد كه لیگ امسال لیگ پربازده و جوانگرایی باشد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، در دقایق ابتدایی دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و استقلال حدود 18 هزار نفر در ورزشگاه ثامن مشهد حضور داشتند.

* مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ پیش از آغاز این دیدار با اشاره به افتتاحیه مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: باید از عوامل یگان‌های ویژه، اورژانس، اهالی فوتبال، جامعه داوری و غیره تشکر کنم که ما را در امر برگزاری مسابقات یاری خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: افتتاحیه لیگ در مشهد مقدس برگزار می‌شود و امیدوارم لیگ پر از بازده و جوانگرایی باشد که در نهایت به سود فوتبال‌مان به پایان برسد. از سازمان صداوسیما نیز تشکر می‌کنم که همکاری لازم را با سازمان لیگ انجام داد تا مسابقات به صورت زنده پخش شود.

* مدیرکل صداوسیمای استان خراسان رضوی، استاندار این استان و جمعی از مسئولان شهری در ورزشگاه حضور دارند.

* به دلیل درگذشت رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی در ورزشگاه یک دقیقه سکوت اعلام شد.

* مهدی رحمتی، جابر انصاری، محمدرضا خرسندنیا به سمت رسول خطیبی و در سوی دیگر محسن فروزان، رضا عنایتی و میثم حسینی به سمت پرویز مظلومی رفتند. هنگامی که بازیکنان برای انجام بازی وارد زمین شدند، رضا عنایتی و محسن فروزان با همبازیان سابق خود خوش‌وبش کردند.

* پرویز مظلومی، سرمربی استقلال با شعار «پرویز سوبله، چوبله» تشویق شد.

* منصور پورحیدری که گفته بود سعی می‌کند روی نیمکت استقلال ننشیند، به عنوان سرپرست روی نیمکت این تیم نشسته است.

* پیش از آنکه باز آغاز شود آیاتی از کلام الله مجید، سرود جمهوری اسلامی و صلوات خاصه امام رضا (ع) از بلندگوهای ورزشگاه ثامن پخش شد.

۱۳۹۴/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...