نسخه چاپی

پاسخ مردم مصر در اعتراض به سفر كلينتون به كشورشان:

هیلاری! مصری‌ها را به حال خود رها كن

عکس خبري - هيلاري! مصري‌ها را به حال خود رها کن

مردم مصر امروز در اعتراض به سفر "هیلاری كلینتون"، وزیر خارجه آمریكا به كشورشان و دخالت كاخ سفید در امور داخلی مصر تظاهرات كردند.

به گزارش نما به نقل از روزنامه الیوم السابع، شماری از شهروندان مصری امروز در اعتراض به سفر هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا به مصر مقابل قصر العروبه در قاهره تظاهرات کردندو

سفر کلینتون به مصر اولین سفر وزیر خارجه آمریکا از زمان انتخاب محمد مرسی به ریاست جمهوری مصر به شمار می‌اید و در این تظاهرات تظاهرات‌کنندگان مصری دخالت آمریکا در امور داخلی خود را محکوم کردند.

تظاهرات‌کنندگان مصری پلاکاردهایی به زبان انگلیسی با خود حمل می‌کردند که روی آن نوشته شده بود، "هیلاری شیطان به کشورت بازگردد .. مصری‌ها را به حال خود در صلح و امنیت رها کن".

"عطیه رمسیس یکی از تظاهرات‌کنندگان گفت که هدف از تجمع و تظاهرات آنها رساندن این پیام به گوش وزیر خارجه آمریکا و رسانه‌های غربی است که مردم مصر دخالت آمریکا در امور داخلی خود را رد می‌کنند و سفر وی به مصر پس از انتخاب مرسی به ریاست جمهوری را محکوم می‌کنند.

این شهروند مصری هرگونه انتساب یا عضویت شرکت‌کنندگان در این تظاهرات به نیروهای سیاسی یا حزبی را رد کرد و گفت: ما شهروندان مصری هستیم که به سفر وزیر خارجه آمریکا به کشور خود معترض هستیم.

۱۳۹۱/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...