نسخه چاپی

چرا استقلالی ها جباری را تحویل نگرفتند؟!

عکس خبري -چرا استقلالي ها جباري را تحويل نگرفتند؟!

مجتبی جباری به لحاظ فنی تقریبا از سایر بازیكنان استقلال برتر است. او هر سال به لطایف الحیل تمرینات بدنسازی را دور می زند و با قرارداد بستن دیرهنگام، وقتی در جمع یارانش حاضر می شود كه آنها مسافت ها دویده و عرق ها ریخته اند!

در خبرها آمده بود که حضور دیرهنگام مجتبی جباری در تمرین تیم استقلال، با واکنش سرد بازیکنان این تیم مواجه شد و یاران جباری با او چنان رفتار کردند که تعجب تماشاگران استقلال را برانگیختند.

چرا بازیکنان استقلال با جباری چنین برخوردی کردند؟ احتمالاً سردرفتاری استقلالی ها با جباری، به همان دیرهنگامی حضور او در تمرینات این تیم بازمی گردد.

مجتبی جباری به لحاظ فنی تقریبا از سایر بازیکنان استقلال برتر است. او هر سال به لطایف الحیل تمرینات بدنسازی را دور می زند و با قرارداد بستن دیرهنگام، وقتی در جمع یارانش حاضر می شود که آنها مسافت ها دویده و عرق ها ریخته اند!

چرا جباری می تواند چنین کاری کند ولی سایر استقلالی ها از این کار پرهیز دارند؟ دلیل این توانایی همان برتری فنی جباری است. جباری می داند که آن قدر بازیکن باکیفیتی است که کادر فنی استقلال و یا هر تیم دیگری، او را به دلیل حضور نداشتن در تمرینات بدنسازی کنار نمی گذارد.

این گونه می شود که مجتبی جباری از همه دیرتر به استقلال می پیوندد و از همه زودتر خواهان دریافت حق و حقوق مالی اش است!

بازیکنان استقلال هم از پشت کوه نیامده اند که متوجه این استفاده یا سوءاستفاده جباری از برتری فنی و تکنیکی اش نشوند.

هم از این روست که آنها در عمیق دل، دل خوشی از جباری ندارند و دیروز در تمرین استقلال با او به سردی برخورد کردند.

سالها پیش آنتونیو کونته، بازیکن یوونتوس، در انتقاد از رفتار میشل پلاتینی گفته بود: "پلاتینی فکر می کند یوونتوس از یک ستاره و ده گوسفند تشکیل شده است!"

بلانسبت بازیکنان استقلال، شاید طرز رفتار جباری با استقلالی ها نیز، بی اختیار چنین فکری را به ذهن آبی پوشان متبادر می کند؛ بویژه اینکه شیوه بازی متفکرانه و باکلاس جباری نیز بی شباهت به میشل پلاتینی نیست!

۱۳۹۱/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...