نسخه چاپی

اوباما در روند مذاكرات با ایران تحقیر شد

عکس خبري -اوباما در روند مذاکرات با ايران تحقير شد

عضو شورای مركزی جبهه ایستادگی گفت: مخالفین اوباما در راستای توافق اخیر وی را تحقیر و عنوان می‌كنند در این مذاكرات اصطلاحا سر ایالات‌متحده كلاه رفته است .

به گزارش نما، حسن بیادی عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو» با اشاره به اظهارات اخیر اوباما مبنی براینکه رئیس‌جمهور‌آمریکا هرکس که باشدتا سال۲۰۲۰ آسانتر می‌تواند به جمهوری‌اسلامی حمله کند گفت:این قبیل اظهارات بیش از آنکه سخنانی قابل استناد باشد شعار‌های انتخاباتی است .

وی افزود: مخالفین اوباما در راستای توافق اخیر وی را تحقیر و عنوان می‌کنند در این مذاکرات اصطلاحا سر ایالات‌متحده کلاه رفته است و این درحالیستکه این قبیل تهدیدات از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در زمان همه رئیس‌جمهور‌های آمریکا از جمله ریگان،کارتر وبوش پدر وپسر همواره وجود داشته است و گوش ایران از این حرفها پر است.


عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی ادامه داد : البته از استکبار هرچه بگویید بر می‌‌آید به‌هرحال در ایالات‌متحده قدرت دست افرادی کم‌عقل است اما مردم و مسئولین ما در ایران نباید هرچیزی را نقل کرده وبنویسیم بلکه بهتراست با آینده‌نگری این توافق‌نامه را مورد تحلیل قرار دهیم.

۱۳۹۴/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...